poniedziałek, 13 marca 2017

sesja ciążowa


Ciąża to dla wielu z nas jeden z najwspanialszych okresów w naszym życiu. Bo przecież nie ma nic piękniejszego niż obserwowanie jak rośnie w nas nowe życie. Przygotowywanie wyprawki, kącika dla maleństwa oraz kupowanie cudownych małych ubranek - czynności niby, że banalne, a w tym wydaniu sprawiają nam niezwykłą radość. Tak też było ze mną :) Chociaż muszę przyznać, że zbliżając się coraz bliżej końca jestem już nieco zmęczona,  nie tylko ogromnym brzuchem, który utrudnia mi wykonywanie najdrobniejszych codziennych czynności, ale przede wszystkim męczy mnie wyczekiwanie na moje upragnione maleństwo :) Właśnie zaczęłam 39 tydzień i mam nadzieje, że z moją kruszynką spotkamy się w najbliższych dniach.
A poniżej sesja ciążowa z 36 tygodnia ciąży :)









5 komentarzy: