środa, 3 grudnia 2014

Minimalizm


Hej dziewczyny,
Dzisiaj założyłam na siebie klasyczny szary płaszcz w kolorze popielatym. Niestety jest on bez guzików,  zapina się go jedynie paskiem umieszczonym z boku co okazało się troszkę niepraktyczne. Jako dodatki do stylizacji wybrałam proste czarne botki oraz grafitową torebkę.
Jako, że robi się coraz chłodniej zaczynam rozglądać się za bardzo ciepłym pikowanym płaszczem - oczywiście jeśli chodzi o fason to musi on być prosty, bez zbędnych dodatków i świecidełek. Jeżeli więc rzuciło Wam się w oczy coś ciekawego to piszcie :) 









płaszcz - Oasap I spodnie, torebka - F&F I buty - allegro

36 komentarzy:

  1. wróc do ciemnych wlosków:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) raczej nie wrócę do ciemnego koloru (przynajmniej na razie)... a ten nie jest aż tak jasny jak wyszedł na zdjęciach :)

      Usuń
  2. super stylizacja i masz piękne włosy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna stylizacja :)
    buty i ten sweterek wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny minimalistyczny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie zdjęcia, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja ;) super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny LOOK <3
    Wygladasz niesamowicie.
    Bardzo podoba mi się takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!
    A co do płaszczyka nie pomogę, bo chodząc po sklepach nie zwracałam na takie uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny klasyczny zestaw, super jest ten płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy krój płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny look, super sweter.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Zawsze chciałam mieć takie włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw, mnie się podoba Twój nowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja :) ja kupuję głównie przez madamsale.com, gdzie można upolować perełki ubraniowe w super cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post ! :)
    https://dusskaa.blogspot.com/ - zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie : stylloli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. All of these are really great! My favorites are the first and the last look!
    ♥♥♥
    Leezeer
    aliexpress coupon 2015
    snapmade coupons

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. I could not resist commenting. Well written!

    Also visit my homepage pop up printing

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post!
    www.amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I hope you and your beautiful baby are doing well! I'll go check out your new blog now ;). My web is coupons website, example: promo, personalized gift, flower coupons.

    OdpowiedzUsuń
  23. Można Cię znaleźć na Instagramie? :)
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post :) widac ze zalezy Ci na blogowaniu i ze jestes w tym bardzo dobra :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga ---> http://milentry-blog.blogspot.com
    follow=follow
    com=com :)

    OdpowiedzUsuń