czwartek, 23 października 2014

Beżowy trencz



Trencze to ta część garderoby, która chyba nigdy nie wyjdzie z mody. 
Ten który mam na sobie jest stary... bardzo stary, być może nawet starszy ode mnie :P Znalazłam go w szafie mojej babci, która muszę przyznać miała nieprzeciętny gust. A ponieważ ma świetny prosty krój i w dodatku jest w moim ulubionym kolorze musiałam mieć go na własność. 








trencz - no name I spodenki - no name I bluzka - no name


wyniki Oasap giveaway:




Gratuluję!
Oasap skontaktuje się z Tobą :)

17 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz! Kocham takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory na zdjęciach. I te wyprostowane włosy - mega. :)

    www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!
    Zapraszam do nas: www.ladiesimagination.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw :P i piękne nogi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! <3
    zapraszam do mnie na konkurs ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włoski !!!
    Zapraszam do mnie: http://roksanagoral.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! <3
    Również lubię szperać w szafie babci, zawsze znajdę tam wiele ciekawych ciuchów które są na czasie :)
    Jak wiadomo moda co jakiś czas powraca ;)
    Piękna jakoś zdjęć !
    Pozazdrościć :))
    Pozdrawiam cieplutko http://life-to-be-great.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń