poniedziałek, 4 sierpnia 2014

My dress


Witajcie dziewczyny :)
Zapewne tą sukienkę widziałyście w wielu wydaniach i być może stała się już troszkę oklepana na blogach - jednak chciałam Wam ją przedstawić w troszkę innej odsłonie. 
W mojej stylizacji sukienka przełamana jest czarnymi dodatkami - kapeluszem z dużym rondem, małą listonoszką oraz klasycznymi bucikami. Uczesanie w tym przypadku również ma znaczenie - zwykły warkocz opuszczony na prawym ramieniu, by całość wyglądała skromnie i codziennie. 
Mam nadzieję, że moja wersja również przypadnie Wam do gustu :) 
Buziaki :*


















Sukienka - Oasap I buty - CCC I kapelusz - FrontRowShop I torebka - no name

12 komentarzy:

  1. piękne zdjecia, podoba mi się sukeinka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie prezentujesz się w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna stylizacja! Wszystko z osobna i razem jest fantastyczne. A sukienka - boska :) Chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. very beautiful dress<3

    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka i idealne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny delikatny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są piękne a stylizacja cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa sukienka :) podoba mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie super - zresztą co tam to tylko potwierdza że poraz kolejny zachwycasz sobą i swoimi stylizacjami powodzenia -i do przodu :-)

    OdpowiedzUsuń