piątek, 1 sierpnia 2014

Hippie


Hej dziewczyny!
To była dla mnie jedna z dłuższych przerw w blogowaniu. Nie będę Wam tłumaczyć kochane dlaczego, aż tak długo mnie tu nie było, grunt że już jestem i mam dla Was ciekawą stylizację. 
Zwiewna szyfonowa spódniczka w kolorze malinowym jest idealnym rozwiązaniem na upalne dni. Urocza i niezwykle dziewczęca, świetnie komponuje się zarówno z sandałami jaki i szpilkami.  Kwiecista narzuta z frędzlami w stylu hippie dodaje całej stylizacji  odrobinę charakteru.





















spódnica - Oasap I narzuta - Romwe I torebka - Supermoda24.pl I top, pasek - no name I buty - Wodniak

15 komentarzy:

  1. jejku jak cudownie! :) magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie to połączyłaś kolorystycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, prawdziwy look "hippie"!
    i cudowne zdjęcia (a to lubię i doceniam w blogach!).
    oczu oderwać od Ciebie nie można!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. narzutka jest boska, kiedyś byłam wielką fanką stylu hippie :) może jeszcze kiedyś do tego wrócę !
    wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja, pasuje do Ciebie ten styl :-) świetne zdjęcia, bardzo mi się spodobał ten post!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna stylizacja, wyglądasz bosko

    OdpowiedzUsuń
  7. This is the perfect web site for anyone who hopes to find
    out about this topic. You understand a whole lot its almost hard to argue with you
    (not that I actually would want to…HaHa). You certainly put a new spin on a subject that's
    been discussed for decades. Wonderful stuff, just great!


    Review my webpage - cheap email hosting uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Super outfit :) Świetne kolory, spódniczka jest świetna. No i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie! Zakochałam się w tej stylizacji ;) Zaczynam obserwować :) i zapraszam do mnie na www.bblackballoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń