poniedziałek, 3 marca 2014

Grey coat


Pamiętacie moją wiosenną listę must have, którą wrzuciłam dwa posty niżej? 
Pierwszą zdobyczą z tej listy jest popielaty płaszczyk, uszyty w stylu asymetrycznej narzutki. Podoba mi się jego fason oraz eleganckie wykończenie. Dzisiaj jednak założyłam go do bardziej luzackich ciuchów. A że pogodę mamy prawie wiosenną, to ubrałam krótkie spodenki i klasyczną czarną bokserkę. Szorty zrobiłam sama już dawno, dawno temu - i muszę przyznać, że wyszły mi nawet nie najgorzej :P No i oczywiście nie mogło również zabraknąć czarnego kapelusza, z którym ostatnio niechętnie się rozstaje :)












płaszcz - Sheinside I szorty - DIY I torebka, bluzka - no name I botki - Oasap

Dziewczyny mega promocja od Romwe!
Stylowy Romwe Off-white Aztec Tribal Cardigan tylko za 15,99$ tylko 06 marca!
Nie przegapcie:
http://www.romwe.com/romwe-offwhite-oversized-aztec-tribal-cardigan-p-69353.html

Oraz ponad 100 bestsellerów, do 85% taniej! Od 04 marca do 10 marca!
http://www.romwe.com/Happy-Women's-Day-c-487.html?

Darmowa wysyłka na całym świecie oraz 30 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy.

Watro zerknąć 



17 komentarzy:

  1. Lubię ludzi w kapeluszach ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Very cool outfit
    Great pics too! :)

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/arquivo-morto.html

    OdpowiedzUsuń
  3. botki i płaszcz są cudowne!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie nogi :O <3 świetnie wyglądasz ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, płaszczyk jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz świetna stylizacja, zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny klimat zdjęć!
    A Twoje włosy to magia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, posiadasz niezwykłą urodę,tylko pozazdrościć ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. look + zdjęcia + spodenki DIY + Ty = dobra robota :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing outfit dear!
    Thank you for your comment!
    I am following you on GFC and Bloglovin,
    hope you follow back!

    Tic-Tac Living
    Jollychic $80 bonus - International Giveaway

    OdpowiedzUsuń