środa, 19 lutego 2014

Camel


Niestety przespałam tegoroczne wyprzedaże, a może nie tyle przespałam co przechorowałam. Czekałam na największe przeceny, aby obłowić się w sieciówkach... niestety trzeci tydzień leże w łóżku :(
Jedynym moim wyprzedażowym łupem są buty z Bershki i czarne rurki i nic poza tym. No chyba, że wiecie, w których sklepach mogę załapać się jeszcze na ostatki przecen? ;)







płaszcz- Choies I spodnie - Bershka I koszula - SH I kapelusz - Front Row Shop I torebka - no name I buty - Bershka

13 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, kapelusz jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie botki są tu najlepsze! :) sama chyba skoczę dziś do centrum zobaczyć czy jeszcze są :) takich szukałam! :) Wyprzedaże niestety już się kończą, to fakt, sama nie miałam kiedy wybrać się na porządne łowy, ze względu na pracę i inne obowiązki, ale parę rzeczy udało mi się kupić. Myślę , ze do końca lutego , można jeszcze znaleźć w większości sklepów wieszaki z %%%

    pozdrawiam, życzę zdrowiaaaaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, płaszczyk jest cudowny i świetnie wygląda z butami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie Ci w tym kapeluszu!
    Pozdrawiam i zapraszam na http://supermoda24pl.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty łaaadna :D cudowny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, a Twoje wlosy sa przepiekne! Pozdrawiam xx

    www.asiaandkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny jest ten płaszcz! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Super awesome pics :)
    Over cool outfit
    <3

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/iron-club.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń