wtorek, 28 stycznia 2014

black&yellow

 Zimno.. ale czy oby na tyle, aby zrezygnować z kapeluszy? 
Często zamiast grubej, zimowej czapy wole założyć kapelusz i chociaż ciężko tu mówić o jakimkolwiek ciepełku w uszy to i tak jak dla mnie zdecydowanie wygrywa on z innymi nakryciami głowy. 
Zimowy płaszcz w kolorze słońca? Jak najbardziej :) Chociaż muszę się przyznać, że to mój pierwszy płaszczyk w tym odcieniu i wydaje mi się, że wyglądam w nim jak wielkanocne kurczątko, to i tak go lubię :)
















 płaszcz - Sheinside I legginsy - Teranova I kapelusz - Front Row Shop I buty - Oasap

22 komentarze:

  1. Masz prześliczne włosy i bardzo dobrze ci w kapeluszu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne polaczenie barw :) Mysle, ze spodobalyby Ci sie takze ubrania ze sklepu internetowego Loveitshop.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również nie rezygnuję z kapeluszy zimą, piękny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wspaniała stylizacja <3 masz rewelacyjne włosy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja ;) Lubie na FB ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny płaszczyk , lubię takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na sammy dress trzeba płacić przez Pay ? czy mozna przy odbiorze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wdaje mi się, że trzeba dokonywać płatności z góry i nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze.

      Usuń
  8. Ale śliczne włosy!<3 Jesteś bardzo ładna. W wolnej chwili zapraszam do mnie- będzie mi bardzo miło:) http://marthellle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny look!
    Żółty ożywia całą stylizację i choć oprócz niego składa się ona w 100% z czerni i tak jest genialnie ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo wyglądasz! Mam chyba taki sam kapelusz. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Great looks! love your Blog! Would you like to follow each other on Google Friends Connect?

    xx
    Brittney

    www.resortofdesire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń