sobota, 28 grudnia 2013

28/12



Cześć kochane,
Jak Wam minęły święta? Mi stanowczo za szybko... ale przyjemnie i w gronie rodzinnym, co dla mnie jest najważniejsze.  Wspólne śpiewanie kolęd, kolacja wigilijna, dzielenie się opłatkiem, pasterka, to momenty na które warto czekać cały rok i które sprawiają mi wiele radości :)
Zaniedbałam ostatnio bloga z powodu przedświątecznego szaleństwa, ale z początkiem nowego roku obiecuję się poprawić :P 
P.S. Gdzie wybieracie się na Sylwestra?















 Sweter -  FOYMALL  I  buty - OASAP  I  rajstopy - FOYMALL




16 komentarzy:

  1. rewelacja!!! jestem zakochana w całości ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są genialne! :) Cała stylizacja bardzo mi się podoba, a rajstopy są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woooow, kochana wyglądasz przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne rajstop i sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka i świetne rajstopki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka-sweter jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Urocze rajstopy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny set, super buty i ogólnie całość nieziemska! Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi też za szybko :( pięknie wyglądasz ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka ! ale masz zgrabne nogi !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz , przepiękne rajstopy , a buty to już w ogóle cudo !
    Sukienka nie w moim stylu , ale ty wyglądasz świetnie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  12. Przępięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    OdpowiedzUsuń