wtorek, 12 listopada 2013

white pants - Egypt part II


Dzisiaj mam dla Was kolejne zdjęcia z październikowych wczasów w Egipcie. Szczerze mówiąc, bardzo dobrze zrobił  mi ten wypoczynek - oderwałam się od codziennej pracy i na nowo zregenerowałam siły.  
Stylizacja ta niektórym z Was może się nie spodobać, ponieważ odkryty brzuch nie ma zbyt wielu zwolenniczek.  Jednak ja zawsze lubiłam i nadal lubię eksponować go w dobrym wydaniu.  Myślę, że stylizacja jest kobieca, kapelusz i szpilki dodają odrobinę klasy. A odkryty brzuch nie zawsze musi być wyrazem wulgarnego i tandetnego stroju :)












spodnie - Reserved I top - sh I  kapelusz - Rodos I buty - Wodniak I bransoletki - Malvaretki I okulary - NY

10 komentarzy:































































































































  1. ależ masz piękną figurę! :)

    aż zmotywowałaś mnie do tego, żeby dziś nie opuścić ćwiczeń :)

    pozdrawiam słonecznie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (i chciałam dodać, że nie wiem skąd wzięła się ta przerwa w moim komentarzu :P przepraszam za utrudnienia;p

      Usuń
  2. no z takim brzuchem nie ma co się wstydzić :D
    u nas to wulgarne,bo "nie ma takiej mody" niestety,ale w upalne dni daje duży komfort...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, wszystko ze sobą współgra. Trafiłaś w mój gust :)

    zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your style! Super cool and unique
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/11/im-believer.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie:) Ja tam lubię stylizacje z odkrytym brzuszkiem choć faktycznie nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz na prawdę super!
    Jesteś bardzo, bardzo ładna :)
    No i świetnie się ubrałaś :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń