czwartek, 21 listopada 2013

black & gray



Po raz kolejny zestaw z płaszczem ze skórkowymi rękawami. Tym razem wełniany, popielaty płaszczyk, zapinany jest asymetrycznie, a rękawy są pikowane. Ten płaszcz spodobał mi się na tyle, że praktycznie codziennie śmigam w nim do pracy. Poza tym jest niezwykle lekki i wygodny. 
W tym roku udało mi się zaopatrzyć również w wygodne, czarne, klasyczne kozaki. A dla mnie zakup zimowych butów, które nie będą odstawały mi koło łydki jest niezwykle trudny.  Jednak w tym  sezonie CCC wypuściło dość fajną kolekcję, w której do wyboru mamy kilka ciekawych, wąskich fasonów kozaków.












płaszcz - Sheinside I spodnie - Reserved I sweter - no name I buty - Lasocki


15 komentarzy:

  1. Swietny plaszcz, sama mam podobny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie płaszcze, wełna w połączeniu ze skórą wygląda świetnie! Poza tym jestem fanką Twoich pięknych włosów:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz w tym płaszczu :) tak mi sie wydaje ze mieszkam całkiem niedaleko miejsca gdzie masz zrobione fotki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz :))

    Zapraszam Cię: http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszcz i przeuroczy sweter, ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny płaszcz, świetny set.
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny płaszcz, super zdjęcia :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń