wtorek, 10 września 2013

Cold breeze


Witam Was moje drogie :*  
Moja ulubiona pora roku niestety już się kończy. Czas więc zrobić porządek! :( Zwiewne sukienki, króciutkie szorty i topy, subtelne spódniczki muszą ustąpić miejsca grubym, wełnianym swetrom, ciepłym bluzom, golfom, spodniom w stonowanych odcieniach itp.

W nowy cieplutki sweter zdążyłam się już zaopatrzyć :) A, że pogoda uraczyła nas jeszcze ciepłymi promieniami słońca, postanowiłam  połączyć mój nowy nabytek z asymetrycznymi szortami (być może ostatni raz w tym sezonie). Całość bardzo fajnie zgrała się ze sobą. Jeśli miałabym jednak wybrać się tak na spacer, z pewnością buciki zastąpiłabym balerinami :P

















 Sweter - Choies I szorty - Choies I buty - allegro I bluzka - no name I okulary - NY

28 komentarzy:

  1. ale świetny sweterek! :)


    http://paulinowyblog.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-preska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz, sweter jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam aztec print<3

    zapraszam do mnie- Dopiero ZACZYNAM
    http://mirandafashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. w takich stylizacjach jest Ci zdecydowanie najlepiej! :)


    pięknie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nogi po sama szyję ! Genialny sweter !

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ! :) podoba mi sie połączenie letnich ubrań z grubymi swetrami :) dodaję do obserwowanych i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super look! Okulary przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweterek <3
    Zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz
    fajna tonacja zdjęć
    lubię ciężkie, grube tkaniny w połączeniu z gołymi nogami :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny sweter - zamówiłam sobie podobny :) azteckie wzory to nadal dla mnie hit!

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek najlepszy :) całość prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba! :) świetne widoki na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda Twoja stylizacja jest perfekcyjna !

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna stylizacja <3 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja ! Naprawdę bardzo udane połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz ;)
    Super sweter!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. This outfit is perfect! I love the black top and the black bottom paired with the sweater

    xx
    www.wickedtides.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń