wtorek, 25 czerwca 2013

baggy pants

Spodnie "szwedy" czy też jak kto woli spódnico-spodnie, potrafią dzięki szerokim nogawkom optycznie wydłużyć nogi, a poza tym są niezwykle wytworne i eleganckie. Moje wykonane są z cienkiej, delikatnej, przewiewnej materii, co sprawia, że są idealne na obecną porę roku. 
Postawiłam na całkowity minimalizm dlatego do spodni dopasowałam klasyczny czarny gorset, a wszystko zaakcentowałam ciężkim afrykańskim naszyjnikiem.
Całość miała być finezyjna i kobieca - myślę, że udało mi się spełnić to założenie :)















pic - bunny

spodnie - atmosphere
gorset - no name
naszyjnik - Egipt
sandały - no name

27 komentarzy:

  1. Piękna uroda! Masz nieziemski styl! :)) Pozdrawiam cieplutko!

    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękną opaleniznę! Co roku staram się opalić, ale słońce nigdy jakoś mnie nie łapie... Ja i promienie słoneczne chyba się nie lubimy ;) Szwedy zdecydowanie są na mojej liście must have w te wakacje. Świetny zestaw :)

    Pozdrawiam, Wiktoria
    www.letmerisk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I absolutely love this look and all these colors! The necklace is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w takim zestawieniu kolorystycznym. Świetny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz, jesteś śliczną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja:)
    Długie włosy są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pięknie! <3 wyglądasz rewelacyjnie, Ślicznotko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyglądasz:)
    spodnie są ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  9. absolutely love the pants! just followed you dear! check out my blog and maybe follow me if you like. :)

    http://www.basicsandgold.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ty jesteś przepiękna Kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten top <3
    Tak, jesteś przepiękna! Wyglądasz jak modelka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz zjawiskowo! Stworzyłaś zestaw idealy - wszystko mi się tu podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  13. bosko wyglądasz :) zestaw na 6 :) sama gdzieś na dnie szafy mam takie spodnie z tym że sa krótsze- trzeba będzie je znów wyjąć na światło dzienne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest kobieco, jest zmysłowo i jest wielkie ŁAAAŁ! Podoba mi się nieziemsko:)
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia... takie nostalgiczne...

    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz rewelacyjnie! zakochałam się w spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś przepiekna! bardzo fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jesteś! Cudowna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem! Aż dziwne, że do tej pory do Ciebie nie trafiłam:). SUPER!
    a spodnie typu palazzo uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie, rewelacyjne połączenie kolorów i oryginalne dodatki. Piękny look. Zapraszam do pokazania swoich stylizacji również na naszym portalu domodi.pl.

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódnico- spodnie bardzo ciekawe, nadają całości niecodziennego charakteru. Bardzo fajny look! Super wyglądasz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś przepiękna.
    Też sobie ostatnio kupiłam szwedy, jednak jestem zmuszona do nich założyć szpilki, bo w sandałach w nich utonę.
    Piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie wyglądasz:) Twój blog bardzo mi się spodobał dlatego dodałam Cię do obserwowanych:)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie na myloovelyfun.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie! pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń