piątek, 5 kwietnia 2013

05/04

hej dziewczyny,

Zima w tym roku zrobiła nam psikusa (niestety) i została z nami troszkę na dłużej.  Jednak nie należy się tym faktem załamywać- z naturą nikt nie wygra. Wiosna i tak (mam nadzieje) wcześniej czy później do nas zawita, a my w tym czasie możemy postawić sobie jakieś nowe wyzwania, cele które chcielibyśmy osiągnąć czekając na cieplejsze dni. 
... i tak tu, wszem i wobec ogłaszam, biorąc Was za świadków, że postanowiłam wziąć się solidnie za swoją sylwetkę skacząc, biegając, jeżdżąc, siadając, truptając i inne "ąc", które w tej chwili do głowy mi nie przychodzą :)
Wydawać by się mogło, że dodawanie w poście zdjęć swojego brzucha jest dość "płytkie" jednak chciałam Wam pokazać od czego zaczynam. Wiem, że wiele z Was interesuje się zdrowym i aktywnym trybem życia i to właśnie z Wami moje drogie chciałabym dzielić się doświadczeniami, które będę zdobywać podczas drogi do celu - którym jest osiągnięcie umięśnionej, jędrnej sylwetki. 
Może to śmieszne, że taki chudzielec jak ja bierze się za ćwiczenia - ale w moim przypadku absolutnie nie chodzi broń Boże o utratę kilogramów - nie przy mojej niedowadze :P Nie chce też wyglądać jak jakaś strongwomen :) Po prostu chcę czuć się dobrze w swoim ciele - i tyle.
A ten post będzie moją motywacją - bo jak powiedziało się "A" to trzeba powiedzieć i "B".










17 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia i wytrwałości w ćwiczeniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna figura !
    to prawda ćwiczy się z różnych powodów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To trzymam kciuki:) Ćwiczenia są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, masz figurkę idealną, do tego piękne włosy!:)
    Chciałabym mieć taką sylwetkę i takie świetne szorty z wysokim stanem. Życzę Ci powodzenia w drodze po fajnie umięśnione ciało. Ja właśnie przed chwilą skończyłam ćwiczenia, na razie wzięłam się za pośladki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne spodenki !

    sonia-pak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nigdy nie mogę się zabrać do ćwiczeń ^^ Masz genialną figurę *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka figura *-*

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog. Wyglądasz jak modelka, masz piękną figurę ! Zdradź tajniki jak taką uzyskać na własnym ciele ! :)
    Dodaję do obserwowanych, mam nadzieje, że przez Twoje zdjęcia nie popadnę w kompleksy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem masz idealna sylwetke! p.s obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. szory masz cudne, ale bardziej zachwycam się Twoją figurą <3
    pozdrawiam
    FK;)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne szorty i topy ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zestaw z krótkimi spodenkami super:) taki nie banalny

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne szorty! ładną masz figurę!:)

    OdpowiedzUsuń