czwartek, 7 lutego 2013

Koronka & szorty DIY


Hej dziewczyny!
W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać bluzkę, którą kupiłam ostatnio na wyprzedaży w H&M. Kupując ją wiedziałam, że idealnie będzie komponować się z szortami lub spódniczką z wysokim stanem. 
Stąd też ta dzisiejsza stylizacja :) może odrobinę letnia... ale zawsze można ją przekształcić na zimową dodając ciemne rajstopy, lity, klasyczną narzutkę, bądź sweterek :)
Aha :) Szorty DIY tradycyjnie do kupienia na allegro :D








 bluzka - H&M I szorty - DIY I bransoletka - House I buty - Centro

29 komentarzy:

  1. Mam śliczną siostrę!♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne nogi ;) i fajna stylizacja! Świetnie wpasowałabyś się z nią w wakacyjne tło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne nogi;) i znów mega udana stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zachwycająco i niesamowicie pociągająco! ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ha chciałabym tak wyglądać w wakacje! piękne nogi, idealnie pasują, żeby nosić takie szorty

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to razem wygląda - ćwieki i koronka - dla mnie niezawodne połączenie. poza tym figurę to tym masz wymarzoną! ah!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne nogi, piękne włosy, idealna figura, śliczna dziewczyna. do tego tak ciekawie ubrana. czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. woooow! bosko wyglądasz ;D szorty wyszły doskonałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny Blog bardzo dużo informacji zapisałem w ulubione, na pewno będę odwiedzał - pozdrawiam dj na wesele śląsk

    OdpowiedzUsuń
  10. ile ważysz ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 52kg i nigdy nie ważyłam więcej - takie geny :)

      Usuń
  11. Ale masz figure! Niesamowita stylizacja! Chcemy juz lato! Pozdrawiam, dodaje do ovserwowanych, Klaudia! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękną figurę! i długieeee nogi :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudowną figurę ;) Super szorty !

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę świetne szorty. "Robią" cały zestaw :) A ta Twoja figura? MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz niesamowicie :)
    Masz nieziemską figurę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem pod mega wrażeniem i OGROMNIE się cieszę, że tu trafiłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna bluzeczka i zdjęcia! masz cuuuudowne włosy!
    świetny blog! obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. masz świetną figure i cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz genialną figurę, a szorty uwielbiam w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny strój! Ale trzeba przyznać, że głównie jest to zasługa Twojej genialnej figury:)

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne spodenki a o bluzce już nie wspomnę. Wgl świetne masz inne stylizacje również. Od teraz Cię obserwujemy i zapraszamy do nas, jeśli Ci sięs podoba to dołącz też do obserwujących nas. :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne szorty, chciałabym takie mieć w swojej szafie!
    pozdrawiam Madeleine

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz rewelacyjnie ! super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż za cudowna figura :) Zestaw również świetny, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń