piątek, 11 stycznia 2013

with beads and tassels

Hej!
Może zauważyłyście już, że zmieniła się nazwa mojego bloga. Teraz na liście blogów możecie znaleźć mnie pod nazwą "ALISSANN inspire me" - czyli tak naprawdę zmieniło się niewiele, a adres bloga nadal jest ten sam :)
Dzisiaj Was nie zaskoczę. Kolejny post z cyklu - letnie looki. Może już się Wam przejadły te stylizacje, mi jednak publikowanie tych zdjęć sprawia niemało radości, wracają wspomnienia i od razu robi mi się cieplej, przyjemniej, mimo że za oknem mamy minusową temperaturę. 

Pewnie zauważyłyście już, że brązy i beże to kolory, które na dobre zawładnęły moją garderobą. Lubię chłodne, stonowane odcienie bo są bezpieczne i pasują do większości rzeczy. 
W tym looku kapelusz, szorty, pasek i sandały są całkowicie nieistotne,  najważniejsza jest bowiem beżowa bluzka - niepozorna, subtelna, kobieca, zdobiona drewnianymi koralikami i frędzlami, a kupiona w sh za niewielkie pieniądze.











spodenki - River Island- I pasek - no name I bluzka - sh I kapelusz - Stradivarius I bransoletki - Malvaretki

22 komentarze:

  1. Te spodenki sa wspaniale!!! I masz tak pieknie opalone nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, ślicznie wyglądałas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny klimat zdjęć. Połączenie kilku elementów w niebanalną całość.
    A nóg zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, spodenki są boskie!
    i te Twoje nogi...zachwyt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) masz śliczną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny look *.*

    ah, aż chce się lato

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :)
    Ile zapuszczałaś włosy ?

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długie włosy poprostu mam od zawsze :) przycinam je tylko od czasu do czasu :)

      Usuń
  8. Wymarzona sceneria:)Szorty są genialne, świetnie komponują się z kapeluszem:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdrość wylewa się ze mnie chyba wszystkimi otworami.
    Jesteś przepiękna, niesamowicie zgrabna i masz doskonałe wyczucie stylu, co sprawia, że wyglądasz naprawdę ... brakuje mi słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę patrzeć na te ciepełko ! tak mi się chce lata! <3
    Pięknie wyglądasz.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna stylizacja :) zapraszam do mnie. Konkurs z KISS IN THE RAIN na facebooku. Można wygrać bony i biżuterię :) silviageart.blogspot.com/2013/01/konkurs-kiss-in-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest idealnie!! :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podoba, sceneria dodaje klimatu ;]!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja! Slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń