czwartek, 24 stycznia 2013

Winter


Nareszcie mam dla Was zimową stylizację :)
Troszkę klasyczną, bez większego szału ale zawsze to coś.
Fryzura natomiast jest dla mnie nowością, bo jak same wiecie zawsze noszę rozpuszczone włosy. Najwyższy czas jednak to zmienić!












 
sukienka - New Yorker I torebka - no name I buty - allegro I szalik - no name 



Przypominam także o aukcjach allegro, na których można kupić ciuszki DIY.
Szorty wykorzystane w poniższej stylizacji dostępne są na aukcji :)



34 komentarze:

  1. Świetna sukienka i bardzo mi sie podoba tak nonszalancko puszczony szal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś piękna! Niesamowita uroda, niesamowity styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdradź sekret takiej figury!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty girl walking down the street... ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kok jest uroczy, nigdy nie udało mi się takiego zrobić:( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w tym stroju jak byś zmarzła to ze złapaniem stopa i tak nie było by problemu! nie wiem czy wiesz że jest rekrutacja na stylistkę... wiesz czy nie wiesz zajrzyj tu: http://www.matarnia.parkhandlowy.pl/news-and-events/stylistka_01

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jak najbardziej lity nadają się do zimowej stylizacji uwielbiam je!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie i cudowne zdjęcia! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie Ty masz piękne włosy! zazdroszczę!
    bardzo spodobała mi się Twoja sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajaajaaaj Wreszcie się doczekałam zimowej stylizacji! Piękna sukienka i butki. Poza tym zachwycam się Twoim koczkiem. !:)


    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądam i zachwycam sie po raz kolejny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooom, włosy to Ty masz genialne! Też takie chcę! I zdjęcia i styl...mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak uroczo i delikatnie wyglądasz w tej sukieneczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. DZIEWCZYNY CHCECIE TAKIEGO KOKA? WYSTARCZY KUPIĆ TZW, DONATA NA ALLEGRO ZA 3 ZŁ W AKCESORIACH DO WŁOSÓW ;)KASIA TUSK DAWNO TO NA SWOIM BLOGU MIAŁA ;) SUPER SPRAWA POLECAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jest i zima :) świetna fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna stylizacja, podoba mi się Twoja sukienka ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość świetnie wygląda. A torebka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  18. tyle takich samych zdjęć a żadnego zbliżenia na torebke czy buty :(

    OdpowiedzUsuń
  19. a co do allegro to świetna ombre kurteczka, nawet rozmiarowo by pasowała <zdziwiłam sie, bo myslałam że wstawisz jakieś eks eski ;)), tania... szkoda że to zakup przez neta, u mnie to nie przejdzie, a żałuje bo jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli to są buty na obcasie to podziwiam! ja w taki śnieg w zimowych buciorach ledwo chodzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Me encanta el vestido, es precioso!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja <3
    Dopiero zaczynam blogować, ale zapraszam do mnie- http://lifepassionandfashion.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne (; http://e-lisu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń