poniedziałek, 21 stycznia 2013

szorty DIY

Nudzi mi się ostatnio, więc postanowiłam zająć się ręcznymi robótkami :) tym razem padło na szorty i kurteczki DIY. A, że mam jakie takie zdolności manualne, to myślę, że wyszły one całkiem, całkiem :P
Szorty i kurteczki można kupić na allegro  KLIK :)


Przedstawiam Wam też outfit z szortami, które zrobiłam na własny użytek i kurteczką dostępną na allegro.




kurteczka - DIY I szorty - DIY I koszulka - Jack Daniels I bransoletka - House I sztyblety - no name



Przykładowe szorty i kurteczki, które można kupić na allegro.







24 komentarze:

  1. świetne są te szorty i kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Ja osobiście uwielbiam DIY ! Tyle frajdy gdy ze starego ciucha można wyczarować takie cacko!.

    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow świetnie :) ciagle szukam takiej koszulki JD :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie Ci to wyszło :) szczególnie podoba mi się kurtka ombre z płynnki przechodzącym niebieskim w biały <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś śliczna;) a i szorty super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są te szorty! i Twoje nogi nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz przepiękne włosy : )

    Pozdrawiam i zapraszam : mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię bluzki z Jackiem Danielsem !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne szorty:) Uwielbiam ćwieki w każdym wydaniu a już szczególnie w jeansie:) Obserwuję i zapraszam serdecznie do siebie:) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No nieźle się rozpędziłaś z przeróbkami :D Wszystko wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, ale nie przesadzajmy :)
    Zazdroszczę manualnych zdolności, szczególnie szortów ja już tyle spodni pocięłam i nic z tego nie wyszło xD

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba przed chwilą byłam na blogu twojej siostry :) masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje stylizacje:) A szorty są naprawdę udane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. żebym to ja miała choć trochę tych Twoich zdolności :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę Ci tych zdolności! tworzysz niesamowite rzeczy :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda to niesamowicie, muszę sama się pokusić o takie przeróbki! Daję hype na LB :)

    OdpowiedzUsuń