wtorek, 29 stycznia 2013

silver & white

Srebrne spodnie byłby totalnym must have w zeszłym sezonie, ja jednak swoje nadal uwielbiam :)
Gruby, biały golf kupiłam ostatnio i okazał się strzałem w dziesiątkę - nie dość, że jest niezwykle ciepły i wygodny to świetnie pasuje do wielu outfitów.

W dzisiejszym looku biel, popiel i srebrno przełamałam klasyczną czernią.
Miało być wygodnie, spacerowo i ciepło - i tak też było :)















spodnie - Stradivarius I golf - no name I kurtka - no name I torebka - no name I czapka - Stylio I

23 komentarze:

  1. Bardzo fajnie! w całym zestawie wszystko gra, ale spodnie i kurtka szczególnie zwróciły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw :) kurtka bardzo mi sie podoba o.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, podoba mi się. Wszystko zgrane ze sobą jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, minimalistyczny zestaw... Podoba mi się ! Zazdroszczę włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz, że srebrne spodnie były totalnym must have jednak ja po raz pierwszy widzę je na blogu. Zainspirowalas mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kurteczka mnie urzekła! Bardzo pozytywna stylizacja :)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Los pantalones son geniales!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, po raz kolejny nie umiem się na Ciebie napatrzeć - jesteś taka ładna i urocza! I tak patrząc i zachwycając się Twoją urodą zaczęłam się zastanawiać kiedy ja będę miała takie długie włosy - za 2, za 3 lata? Uuu. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. zimna stylizacja :) idealnie wpasowana w klimat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Po raz kolejny mnie zadziwiasz! Cudowna dziewczyna z Ciebie ze świetnym stylem! Będę tu stałym gościem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jest genialna !

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentujesz! Prosto i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny zestaw, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny set! :) Wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie klimaty.. Ośnieżona droga, mroźna atmosfera, gruby sweter i wszystko tak stylowe.. Jak widać można wyglądać świetnie i nie marznąć;)
    Pozdrawiam, Madlen.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny masz ten golf :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja i zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń