czwartek, 27 grudnia 2012

Egypt, Part 1

Dzisiejszy post nie będzie związany z obecną porą roku ponieważ nie lubię zimy. 
Nie lubię… grubych swetrów, puchowych kurtek, rajstop pod spodniami i wiecznie czerwonego nosa! Straszny ze mnie zmarzluch, dlatego początkiem grudnia ewakuowałam się do Egiptu, dzięki czemu ominęło mnie również przedświąteczne szaleństwo zakupowe :) 

Tak więc mam dla Was kilka stylizacji z Egiptu. Nie są one zbytnio dopieszczone – brakowało mi bowiem wielu dodatków. No ale przecież nie da się zabrać ze sobą wszystkiego :) W tym poście przedstawiam Wam pierwszą stylizację.  












Szorty - Only + DIY I Koszula – sh  I Buty – allegro  I Naszyjnik – Egipt  I Torebka – Stylio Sklep

27 komentarzy:

  1. fajny zestaw! masz świetne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba Twoja stylizacja!
    spodenki są extra...
    piękne włosy, o nogach nie wspomnę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny mieszkam w tej samej okolicy co Wy i mam pytanie: w których sh robicie zakupy że udaje Wam się znaleźć takie perełki?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D zajrzyj w Żywcu do Sortexu albo do Bigi, a na pewno znajdziesz coś ciekawego :D pozdrawiam

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :) nie wiem dokładnie, ale w tych miejscach chyba jeszcze nie szukałam :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. ja też nie cierpię zimy i stanowczo stylizacjom w kurtkach itp mówię nie :) genialny set ! koszula jest zachwycająca <3

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale CI zazdroszczę! <3 Też bym sie wybrała, jak taki ziąb za oknem ;p ;p.

    OdpowiedzUsuń
  6. lity spoko, koszulka spoko, ale przezajebiste są dopiero szorty :P

    OdpowiedzUsuń
  7. JESTES PRZEŚLICZNA-OBSERWUJĘ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niech będzie tak ciepło jak na zdjęciach. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest śliczna! No i czekam na kolejne zdjęcia z Egiptu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale opalona! :D Jak ja Ci zazdroszczę takiego wyjazdu, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądasz! Spodenki masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygladasz;)
    koszula i torba sa mega :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz. Jeszcze ta opalenizna- Super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Egipt.... pięknie no i ciepło! świetnie wyglądasz
    w ogóle bardzo spodobały mi się Twoje stylizacje więc z przyjemnością obserwuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh figura ! I ta opalenizna .. ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie dobrane kolory.. Pasują do otoczenia. Stylizacja na na szóstkę z plusem, ale u Ciebie większość jest rewelacyjnie dobranych więc to nie nowość:) Jak zwykle jestem pod wrażeniem! I te nogi..:D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolory, spodenki genialne, nóg zazdroszczę i... ja chcę znowu do Egiptu! ;)

    OdpowiedzUsuń