piątek, 30 listopada 2012

boots with studs

Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć z ostatniej sesji, na którą zaprosiła mnie Dorota. Stylizację przygotowała dla mnie Ann. Dodam, że wszystkie rzeczy, które wykorzystała pochodzą z jej szafy. Pierwsze skrzypce w outficie odgrywa overzizowa metaliczna koszula zestawiona z czarnymi legginsami. Za dodatki natomiast posłużyła gumka ze złotego łańcucha, czarna teczka oraz buty z ćwiekami, aby stylizacja nabrała rockowego charakteru.


Stylizacja - Ann-tuan
Zdjęcia - Dorota Gwiżdż








28 komentarzy:

  1. Koszula jest niesamowita! :)
    Zapraszam Cię do mnie, do wygrania dowolna para bucików! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta koszula jest wspaniała!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu rzuca się w oczy ta piękna koszula! Świetne zdjęcia!
    Obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz Kochana! Uwielbiam Twoją urodę i długie włosy - chciałabym mieć takie, ale przede mną niestety jeszcze długie lata zapuszczania. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna koszula, wyglądasz fantastycznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bosko wyglądasz i jaaaakie nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny sweter, świetnie go zestawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie! jestem zauroczona w tej stylizacji i twojej urodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta stylizacja jest genialna i idealnie do Ciebie pasuje, wiec mam nadzieje że wiecej stylizacji tego typu się tutaj pojawi, bo naprawdę przyjemnie się Ciebie oglada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita stylizacja. Buty i koszula są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super post ,genialny styl ;)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja dopracowana do perfekcji :) Jestem nią oczarowana !
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Boskie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. idealnie dopasowane, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam złote dodatki, elementy, więc dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś drobna i słodka :). Stylizacja jest świetna :). Lity są piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sesja w świetnej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz cudownie! jestem zakochana w Twojej torebce :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śmieszny jest ten napis photography, te zdjęcia nie są jakieś wyjatkowo sliczne, ot takie normalne. I malo rockowa ta stylizacja :<

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja. Bardzo podoba mi się Twój blog. Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie chodzisz na sh ?

    OdpowiedzUsuń
  23. stylizacja bardzo w moim guście :* może poobserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń