niedziela, 21 października 2012

spacerowo

Hej!
Dzisiaj dla Was zdjęcia z popołudniowego spaceru. Pogoda była przepiękna, a słońce było tak mocne, że niektóre zdjęcia niestety mam lekko prześwietlone, choć przyciemniłam je prawie maksymalnie :)

Więc... kapelusz zakosiłam siostrze, spódnica jest stara jak świat, a bluzkę dopadłam ostatnio w sh na wagę :) Dodatki znacie natomiast z innych postów. 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i przepraszam, że tak rzadko robię wpisy.














bluzka - sh
spódnica - no name
kapelusz - siostry
naszyjnik - Egipt
bransoletka - Malvaretki
torebka - no ame

25 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem! Wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja;p
    wszystko mi się baardzo podoba;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatycznie. Masz przepiękną buźkę, taką sympatyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna spódnica, bardzo ładnie ją zestawiłaś:)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, świetne światło!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylówka;) szkoda, że włosami zakryłaś naszyjnik bo chyba jakiś fajny jest:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeeeepiękne zdjęcia Moja Droga i tak samo wyglądasz! :) Uwielbiam takie looki, oryginalne i dziewczęce. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz i to jest chyba najtrafniejsze słowo opisujące tą stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ;))

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne dziewczęce połączenie!!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie! świetny kapelusz i spódniczka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę zapewne milionową osobą, która powie Ci, że Twoje włosy czarują. Są przepiękne!
    Świetna stylizacja, ta spódnica jest cudowna, poluję na takową od jakiegoś czasu! I oczywiście genialne połączenie kolorów.. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Ci w kapeluszu.
    Jestem bardzo ciekawa Twoich propozycji na zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz!!! - noś kapelusze, jesteś do nich stworzona.
    Zresztą Ty nawet naga, będziesz piękna!!!

    OdpowiedzUsuń