czwartek, 25 października 2012

26.10

Jesień na całego - robi się coraz zimniej. Już sama nie wiem co na siebie zakładać :) 
Jesienne kolory uwielbiam, jednak jeśli chodzi o warstwowe ubieranie się, to już niekoniecznie. 

Od miesiąca próbuję kupić kozaki na zimę, jednak wszystkie są drastycznie za szerokie na moją łydkę i wygląda to strasznie. Może znacie jakąś firmę, która produkuje węższe kozaki w przystępnej cenie??
Śnieg niebawem spadnie, a ja dalej będę bez butów :P












buty- allegro
sukienka - no name
torebka -sh
kurteczka warehouse
bransoletki - (agat) Malvaretki, (drewniana) bazar

28 komentarzy:

  1. ja też mam ten problem z kazakami, wszystkie są za szerokie w okolicach łydki dlatego już zrezygnowałam z kupowania zimowych kozaków:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukając butów przychodzi taki moment, że same trafiają w nasze ręce:) Niestety, czasami po bardzo długim okresie czasu:)

    Pozdrawiam, www.mishamel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W zeszłym roku szukałam kozaków - wszystko szerokie w łydce tak jak u Ciebie... w końcu znalazłam w Boti - sama byłam zdziwiona. Oczywiście idealnie nie przylegają do łydki - ale bynajmniej nie ma takiego efektu jakbym mogła rękę włożyć w cholewkę hihi

    Świetną masz kurteczkę - zestaw podoba mi się bardzo. Rewelacyjna sukienka :)))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w Boti rzeczywiście mają niektóre fasony kozaczków dość wąskie, tylko w bardzo małym wyborze. Nawet kupiłam miesiąc temu w tym sklepie wiązane kozaki, ale miały feler w środku ( w jednym bucie była za krótka wkładka) i musiałam je oddać, a nie mieli już więcej w moim rozmiarze. Straszny pech :D Miło słyszeć, że nie tylko ja mam taki problem :D

      Usuń
  5. świetne pomysły na własny styl w zostaję i poobserwuję :)
    zapraszam do siebie :) http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech ja też mam zawsze problem z kozakami, wszystkie odstają tak, że mogę spokojnie jeszcze rękę włożyć :]

    Pięknie wyglądasz, świetna torebka - lubię takie "wintydże" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przepięknie, jesteś taka delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz ; )
    ja też mam taki problem przy kupowaniu kozaków. wydaje mi się,że w Deichmannnie są takie wąskie modele.

    OdpowiedzUsuń
  9. botki są super! :)
    jeśli masz czas, zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz :) z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz. Śliczna sukienka <3
    obserwuję;)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też jeszcze nie znalazłam zadowalających kozaków...

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie, buty wymiatają :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna stylizacja! Buty są śliczne :) ♥


    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne buty i torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tak samo z kozakami. Trzeba się po prostu naszukać, to się gdzieś znajdą :)
    Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetne nogi i podoba mi się Twój styl. Ma coś w sobie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog, zestawy rewelacyjne!:)
    ja też nie mam jeszcze kozaków, ale łudzę się, że może w tym roku się bez nich obejdzie :)
    POzdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie Ci w takich stonowanych barwach.. Do twarzy Ci z jesienią! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka <#3333333


    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz . Ją niestety mam inny problem mimo tego że jestem szczupła to moje łydki są tak umiesnione że od 7 lat jeszcze nie znalazłam żadnych pasujących

    OdpowiedzUsuń