środa, 5 września 2012

ostatnie dni lata

Wróciłam... i biorę się solidnie za prowadzenie bloga!
 Tym bardziej, że będę miała teraz troszkę wolnego... a przynajmniej do czasu gdy nie znajdę nowej pracy :(
W dzisiejszej stylizacji chciałam Wam zaprezentować szorty, które kupiłam już jakiś czas temu, a mogę już nie mieć okazji, aby je założyć bo jesień zbliża się małymi kroczkami. 
Założyłam do nich zapinaną łososiową bluzkę i żółte dodatki - czyli moją ulubioną listonoszkę oraz mokasyny no i oczywiście kolorowe bransoletki, z którymi na co dzień się nie rozstaje :)
Może ten zestaw to dla niektórych totalny zwyklak ale ja takie zwyklaki lubię najbardziej :D






szorty -NY
mokasyny - sklepik
torebka - hurtownia torebek Kraków
bluzka - sh
bransoletki - Malvare, Romantica

9 komentarzy:

  1. jednym słowem WOW! wyglądasz genialnie i masz nieziemską figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczkę masz świetną ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz. Szorty w połączeniu z tą bluzką... Genialnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee, wcale nie taki zwyklak, Kochana! :*
    Szorty są czaderskie, strasznie mi się podobają i podoba mi się bardzo jak je połączyłaś z bluzeczką i torebką, która zresztą jest bardzo urocza. :)

    Fajnie, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz;0
    szorty sa mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne spodenki! wyglądasz przesłodko! wyglądasz jak cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty fantastyczne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń