środa, 27 czerwca 2012

w kapeluszu

Dzisiaj listonosz przyniósł mi paczuszkę, w której była spódniczka i okulary od uszytych marzeń :)  Jestem nią oczarowana :) nie jest moją pierwszą asymetryczną spódnicą, ale z całą pewnością najlepiej uszytą. Wykonana jest z wysokiej jakości materiału i jest bardzo solidnie obszyta.  Więc naprawdę Wam polecam zakupy na ich fun pageu na facebooku :)

***

W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam wygraną spódniczkę :D  Założyłam do niej beżową koszulę –mgiełkę, oraz dodatki w kolorze brązowym.

***

P.S. Dziękuję Wam kochane za rady, co do wyboru sukienki na przyjęcie weselne – zdecydowana większość z Was poleciła mi miętową asymetryczną sukienkę :D  Tak więc to właśnie ją założę w ten weekend ;)

























spódnica - Uszyte marzenia
koszula - sh
torebka - no name
kapelusz - Stradivarius
pasek- no name
bransoletka (koral filipinski) - Malvare
bransoletka (kamień piaskowy) - Romantica
bransoletka (drewniana) - no name
buty - Topshop 


45 komentarzy:

  1. Jako wielbicielka nakryc glowy nie moglam nie skomentowac.
    Rewelacyjny kapelusz! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, bardzo fajnie wyglądasz, koszula jest mega!!

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica piękna, cały zestaw genialnie skomponowany. ja też wygrałam sukienkę od Darii. Dzisiaj doszła - niedługo stylizacja na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. karmel i mięta świetnie się komponują :)

    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz spódnica jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz doskonale, a Daria uszytych to czarodziejka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity masz styl. Kapelusz przepiękny. A tło do zdjęć jak ta lala można powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz w tym zestawie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing outfit, love everything about it <3

    OdpowiedzUsuń
  10. love this look, it's so chic!
    I actually have that hat, it looks nice on you!

    www.bobbieaustinscloset.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie! bardzo mi ta stylizacja wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super outfit :D wręcz idealny.
    Muszę przyznać, że kojarzysz mi się z aktorką NINĄ DOBREV, naprawdę, masz identyczną sylwetkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. arcykobieco:)
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę Ci Twojego typu urody..jest bardzo ciekawy :D No i jak można znajdywać takie fajne rzeczy w SH?! xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycające połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna spódnica, ogólnie pięknie wszystko skomponowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. z klasą !
    www.ellsolange.blogspot.com
    zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała stylizacja :) pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam i przydadzą się wszelkie komentarze ze wskazówkami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam bloggerkę! Pewnie nie brałaś jeszcze udziału w moim konkursie? Dziś jest ostatni dzień, ale jeszcze masz szansę. Do wygrania jest biżuteria, która możesz wybrać sama. Dla ułatwienia podaję link: http://raroika.blogspot.com/2012/06/konkurs.html . Pozdrawiam, Raroika! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie się wszystko komponuje ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny blog! zapraszam do mnie http://wzakamarkachszafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny blog! zapraszam do mnie http://wzakamarkachszafy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniale Ci w kapeluszu :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooj, ja już nie mogę się doczekać zdjęć z wesela - na pewno przepięknie wyglądałaś w tej miętowej sukience! :)
    Bardzo podoba mi się Twój strój, świetnie, że dobrałaś do niego ten kapelusz - dzięki temu Twoja stylizacja jest bardzo, bardzo klimatyczna! :)
    Aaaaj, tutaj zawsze jest świetnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz przepieknie! żałuję, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga.

    od razu dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna stylizacja. I swietnie wygladasz w kapelusza. Swoja droga, to mam bardzo podobny z Aldo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz. Bardzo podobają mi się takie spódnice, jednak ja nie wyglądam w nich dobrze, ajjj zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz przepięknie! do tego te cudowne zdjęcia, ach nie mogę się napatrzeć, jest idealnie <3 masz nieziemską urodę i cudowny styl! pozwól, że zaobserwuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna stylizacja :)

    Kisses, S.

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie kolory dobrałaś idealnie, do tego Twoja opalenizna i... kapelusz. ach!

    OdpowiedzUsuń
  31. gdzie się podziewasz, piękna? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety od pon.-sob. pracuje, a kiedy już mam czas nie mam fotografa. Rozpaczam strasznie z tego powodu bo mam tyle fajnych pomysłów na stylizacje, a brak mi czasu nawet na szybką sesję. Ale choćby nie wiem co, postaram się coś wrzucić na bloga w tym tygodniu :)

      Usuń
  32. Piękna stylówka ! A spódniczka to cudo <3
    www.rozaliasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne zdjecia i ładny outfit :)
    - zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, niezwykły zestaw:) wyglądasz jakbyś się zgubiła gdzieś w drodze do Monaco albo St Tropez;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Powiem Ci że bardzo lubie twojego bloga i go przeglądam ale jedna rzecz mnie irytuje - dajesz po 10 takich samych zdjeć które róznią się tylko ułożeniem ręki czy przekrzywieniem głowy. Przecież na wszystkich wyglądasz tak samo to zamiast skupić się na bliższych ujęciach ubioru to możemy podziwiać jak już napisałam sporo takich samych zdjęć na których widać zawsze to samo.
    nomivida2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ cudowna stylizacja! Taka elegancka i skromna, a jednocześnie przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cześć! Super stylizacja. Zapraszamy do nas http://diabelubierasiewsh.blogspot.com/
    Dodajemy do obserwowanych :)
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń