wtorek, 26 czerwca 2012

Imieninowe prezenty :)


Cześć kochane :) W dzisiejszym poście chciałam pochwalić się prezentami, które dostałam od mojego chłopaka na imieniny :) a są nimi dwie asymetryczne sukienki – jedna w kolorze miętowym, a druga… sama nie wiem jak nazwać ten kolor… :) w każdym bądź razie podchodzi troszkę pod róż :) Do tego dostałam jeszcze dużą torebkę z filcu.  Zakochałam się we wszystkich trzech rzeczach!!!
Poza tym dziś dowiedziałam się, że wygrałam konkurs, który trwał do 21.06 czyli do dnia moich imienin- czyli kolejny imieninowy prezencik :), a jest nim przepiękna miętowa asymetryczna spódnica z uszytych marzeń :)

W ten weekend idę na przyjęcie weselne, a że nie wiem do końca co na siebie założyć, chciałam abyście mi doradziły :) W której sukience powinnam  iść? - w asymetrycznej, czy krótkiej oranżowej?  W obydwu przypadkach chciałam wykorzystać  te same dodatki – beżową torebkę, buty, złotą bransoletkę oraz planuję dokupić jeszcze złotą kolię. Co o tym sądzicie? Który zestaw lepszy?







29 komentarzy:

  1. jak dla mnie mietowa to cudooo :) i w niej idz!

    OdpowiedzUsuń
  2. każda jest genialna, więc którą wybierzesz będziesz pięknie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu dobry chłopak -zdecydowanie miętowa na wesele

    OdpowiedzUsuń
  4. buty<3
    w sumie to obydwa zestawy są piękne:)
    ja wybrałabym tą krótką oranżową:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza opcja z miętową sukienką lepsza,w obu przypadkach zmieniłabym torebkę,najlepiej na hmm taką w jakimś mocnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne są te sukienki! skąd są?
    wydaję mi się, że powinnaś na wesele założyć tą asymetryczną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba zestawy są piękne, ale ja bym postawiła na pierwszy, z asymetryczną sukienką. :) a propos, można wiedzieć, z jakiego sklepu są te sukienki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia... wiem, że kupił je gdzieś w Żywcu, a firma to EMAMODA :)

      Usuń
  8. cudowne te asymetryczne! ma oko chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętowa sukienka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu, jakie prezenty :)

    Myślę, że lepiej zestaw z asymetryczną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwycięstwa w konkursie - ależ masz szczęście ;) Przy okazji składam także spóźnione życzenia.
    Co do sukienek - obydwie są ładne i nadają się na tę okazję, wybierz tę w której lepiej się czujesz.

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa stylizacja z sukienką VERSACE + KONKURS, a nawet trzy ;) Będzie mi miło jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chlopak a jakie wyczucie stylu mietowa boska! <3333
    zapraszam do obserwowania i komentowania moich postów
    http://longhairedgirlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem, ASYMETRYCZNA będzie idealnym rozwiązaniem :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, kurde, ale szczęściara z Ciebie! :) Takie prezenty, jeszcze wygrałaś w konkursie, super! :)
    Ja bym wybrałam na wesele tę pierwszą opcję - myślę, że będziesz wyglądać oryginalnie, letnio i jednocześnie z klasą. :)

    Miłej zabawy w weekend! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz kochanego chłopaka, i w dodatku z dobrym gustem ! Idź w sukience miętowej, jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj dobrego masz chłopaka! :D Nie wiem jak leżą na Tobie te sukienki, ale osobiście wybrałabym pierwszy zestaw na wesele.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sukienka miętowa !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie miętowa asymetryczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm ja postawiłabym chyba na miętową ze złotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prezenty! Pozazdrościć:)

    http://martaiteresa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie obydwa zestawy świetne, więc może zastanów się w którym będzie Ci wygodniej. Na przykład jak dla mnie ta druga sukienka mogłaby być za krótka i źle bym się czuła, tym bardziej, że jest dopasowana, więc jak będziesz tańczyć to może się podwijać ;P Ale ja zawsze robię z igły widły, więc nie musisz brać tego do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie załóż asymetryczną! Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem powinnaś iść w sukience od chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne sukienki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń