piątek, 8 czerwca 2012

Egipt


Hej!
Niestety aparatu brak, więc stylizacji nie będzie. Siostra pojechała na Mazury i zabrała go ze sobą – ma wrócić dopiero w poniedziałek.  Postanowiłam więc powrzucać jakieś stare zdjęcia. Dziś padło na foty z grudniowego pobytu w Egipcie. Mój mężczyzna zrobił mi świąteczny prezent i wręczył bilety na dzień przed wylotem :) Zimowe wczasy w Egipcie były po prostu cudowne – cieplutko, morze, baseny, palmy, piękne rafy koralowe, całodzienne opalanie, czyli to co lubię najbardziej. Jedynym minusem była wietrzna pogoda.  A Wy gdzie spędzicie wakacje w tym roku? Wyjeżdżacie gdzieś na wczasy? Czy znacie jakieś miejsca godne polecenia? :)



















28 komentarzy:

  1. ojki ojki, az mi sie moje wakacje przypomniałyy! <3 chcę tam na nurkoooowaaanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się kąpiel w takim lazurowym morzu!
    a najbardziej Hiszpania - Andaluzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara :)
    Cudowne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam ładnie :)

    PS.
    Ubóstwiam Twoją figurę ♥
    http://wikiinfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowną masz figurę:)
    A ta opalenizna<3 Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, ależ masz figurę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się twój strój kąpielowy, no ale na takim ciele każdy stój prezentowałby się korzystnie:) wakacje zbliżają się do nas wielkimi krokami, spędzę kilka tygodni między innymi w Trójmieście i Gdyni Orłowie, polecam, coś pięknego:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeju, ale Ci zrobił niespodziankę - super. :) Mężczyźni czasami potrafią pomyśleć! :P
    U mnie ostatnio też pojawiły się zdjęcia z wakacyjnej, chorwackiej podróży. Jak przeglądałam teraz Twoje zdjęcia, tak jak moje od razu się milutko i przede wszystkim cieplutko robi na serduchu! :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia w sweterku i z tą 'cegłą':D - cudowne:)!
    W ogóle - sweterek super;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć ;)
    Będzie mi niezmiernie miło jeśli do mnie wpadniesz;)
    Organizuję właśnie konkurs, w którym do wygrania jest
    torebka firmy Asos w stylu Alexy Chung o wartości 200 zł :)

    WWW.BLUEMICAFASHION.BLOGSPOT.COM

    Mam nadzieję, że pomożesz mi w blogowaniu i razem, wspólnie stworzymy nieziemską atmosferę na blogspocie ;)

    Bardzo przepraszam za SPAM, ale jest to jedyna metoda na poinformowanie Cię o moim blogu i konkursie, mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe... ;)

    Buziaki,
    Bluemica ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ;)
    Z góry przepraszam Cię za spam, który po sobie zostawię, ale jest to jedyna forma aby poinformować Cię o moim istnieniu.
    Mam nadzieję, że mi to wybaczysz...

    Prowadzę bloga modowego na którym organizuję właśnie konkurs - do wygrania torebka Asos o wartości 200 zł. Z ogromną przyjemnością Cię zapraszam :)

    WWW.BLUEMICAfashion.BLOGSPOT.COM

    Byłoby mi miło gdybyś odwiedzała mojego bloga (odwdzięczę się) oraz pomogła stworzyć świetną atmosferę na moim.

    Każda z blogerek wie, że aby prowadzić bloga potrzebni są CZYTELNICY - pomóżmy sobie nawzajem, poświęćmy dla siebie parę minut.

    Buziaki,
    Bluemica :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze ci tego Egiptu


    BLOGERKI zachęcam do odbioru KUPONY NA taŃSZE kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci ! <3
    przpiękne masz to różowe bikini!; ))


    + obserwuję ;>

    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Ja mam jeszcze tydzień do urlopu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjecia. U mnie juz tez powakacjach a chetnie bym znowu gdzies pojechala.

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne zdjecia, takie niespodzianki to chyba kazda z nas by chciala:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good success.
    If you know of any please share. Thanks!

    my web page; juegos tragamonedas gratis

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful article! We are linking to this particularly great content on our website.
    Keep up the great writing.

    Feel free to surf to my web-site :: Giochi Slot Senza Scaricare

    OdpowiedzUsuń
  19. It's very trouble-free to find out any topic on net as compared to books, as I found this piece of writing at this website.

    Feel free to surf to my web blog; Slot Machine Gratis

    OdpowiedzUsuń
  20. This article provides clear idea for the new viewers of blogging, that really how to do blogging.


    my webpage; Free Slot Games

    OdpowiedzUsuń
  21. I would like to thank you for the efforts you've put in penning this site. I am hoping to view the same high-grade content by you later on as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own website now ;)

    Also visit my blog post :: Free Slots

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi, constantly i used to check blog posts here early in
    the daylight, since i enjoy to gain knowledge of more and more.


    Also visit my web-site - Free Slot Machines

    OdpowiedzUsuń
  23. With havin so much content do you ever run into any problems
    of plagorism or copyright violation? My blog has a
    lot of completely unique content I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any methods to help prevent content from being stolen? I'd definitely appreciate
    it.

    Here is my web page: Online Slot Games

    OdpowiedzUsuń
  24. I usually do not write many responses, but after browsing a
    great deal of remarks here "Egipt". I do have 2 questions for you if you do
    not mind. Could it be only me or do a few of these comments appear
    as if theey are left by brain dead visitors?
    :-P And, if you are posting at additional sites, I would like to keep up with you.
    Would you make a lixt of all of your social networking pages like yojr twitter
    feed, Facebook page or linkedin profile?

    My website: pc spiele kostenlos spielen

    OdpowiedzUsuń
  25. I like the valuable info you sulply tto your articles.

    Iwill bookmark your weblog and test once more here regularly.
    I'm moderately certain I will be informed plenty of
    new stuff right right here! Best of luck for the next!


    Feel free to visit my site: spiele kostenlos und ohne anmeldung

    OdpowiedzUsuń