środa, 20 czerwca 2012

Asymetria z neonami


Zaniedbałam ostatnio bloga, za co strasznie Was przepraszam.
 Dopadła mnie lekka depresja i problemy miłosne - niestety. Dzisiaj jednak zebrałam się w sobie i przygotowałam całkiem ciekawy outfit.
Może znudzone już jesteście asymetrycznymi spódnicami, ja jednak nadal za nimi przepadam :) Dlatego w dzisiejszej stylizacji czarną szyfonową spódnicę połączyłam z seledynową bokserką, pod którą założyłam neonowy stanik. Całość podkreśliłam również neonowymi szpilkami.

















spódnica - sklep Stylio
buty - Atmosphere
bokserka -sh
stanik - bazar
zegarek - Rodos
torebka -sh
bransoletka - Romantica

28 komentarzy:

  1. śliczne są te buciki;D
    megaśnee<3

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę, aby depresja i problemy miłosne szybko przeminęły! :) Mi już generalnie asymetryczne się trochę znudziły, ale Twój asymetryczno-neonowy look bardzo mi się podoba! :) Uwielbiam Wasze zdjęcia robione właśnie w takiej pięknej okolicy, mogłabym je oglądać godzinami! :)
    aaaa.. ja kupiłam Canona 1100 d, dziś zamówiłam jeszcze obiektyw! :P

    Buziaki, trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz oszałamiająco. p.s. cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolory, takie radosne ale przełamane czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam asymetryczne spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca mnie to przekonuje, ale na Tobie wszystko dobrze leży. Trochę moją uwagę od Ciebie odciągał ten napis na murze ;)
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica i okulary - świetne, bardzo ładne zdjęcia :)


    http://adolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, ciągle wchodzę i nic:P
    Połączenie fajne;D
    Może czas zdecydować się na coś różowego:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna spódnica! Fajnie zestawiłaś kolory :)

    http://kobietkowopl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny outfit a Twoje zdjecia cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. boooskaś <3 świetnie wyglądasz, spódnica buty!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. i zapomniałam jeszcze dodać, że na zdjęciu profilowym Twoje spojrzenie powala na kolana. łał!

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica must have wakacji ;)
    pewnie jestem nudna aleee jesteś piękną dziewczyną aż miło popatrzeć ;P !
    pozdrawiam i oczywiście obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe wszystko i miejsce i outfit i Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne dobrane kolory! <33 zapraszam tez na mojego bloga
    http://longhairedgirlfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jeju, piękny outfit, piękne zdjęcia, piękna ty, wszystko tak idealnie dobrane! :D świetnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, szpileczki są mega ;d Super wyglądasz,
    Pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie okulary! Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz! podziwiam widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz świetnie! fajnie zestawione kolory:)a najbardziej podoba mi się spódnica♥

    OdpowiedzUsuń
  21. mi tam się nie znudziły! wyglądasz genialnie! :)) cudowne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  22. genialny wygląd, wszystko idealnie się komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. szpilki masz piękne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna lekka stylizacja ;)
    zapraszam do mnie :ladys-land.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń