poniedziałek, 21 maja 2012

skórzane szorty


Hej!
W dzisiejszym poście mam dla Was rockowy outfit z niedzielnego spaceru.
Szorty powstały ze starych skórzanych spodni - zastanawiam się jeszcze nad dodaniem do nich jakichś ćwieków. Buty bardzo lubię, choć z reguły (nie wiem dlaczego) wszyscy się z nich śmieją - czyżby to przez te frędzle? :P  Stylizację uzupełniłam klasyczną czarną torebką, ciemnymi aviatorkami oraz świetnymi, rockowymi bransoletkami Romantica










bluzka - no name
szorty - Only + DIY
buty - topobuwie.pl
torebka - no name
okulary - Biedronka
bransoletki - Romantica


27 komentarzy:

  1. świetny look! bransoletki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszulka i bransoletki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look! Uwielbiam Twoje stylizacje, pomysły, urodę i zdjęcia! :) Sandałki fajne, nie wywołały u mnie wybuchu śmiechu, więc chyba jest dobrze. :)
    Kiedyś właśnie pytałam się jakiego aparatu używacie i okazało się, że właśnie nad zakupem takiego się zastanawiałam, więc jeszcze bardziej mnie utwierdziłaś w moim przekonaniu. A obiektyw macie standardowy czy np. 50mm/1,8?

    Pozdrawiam Piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mamy dwa obiektywy. Gdy robimy zdjęcia z małej odległości stosujemy standardowego obiektywu -Canon EFS 18-55mm (MACRO 0.25m/0.8ft), natomiast przy robieniu zdjęć z dalsza i gdy zależy nam na ładnych zbliżeniach - TAMRON AF55-200mm F/4-5.6 LD MACRO. W tej sesji wykorzystałyśmy TAMRONA :)

      Usuń
    2. Zdjęcia REWELACYJNE! Bardzo mi się podobają. :) Kurcze, z chęcią bym kupiła taki aparat, alee.. nie wiem czy moje fundusze na to pozwolą. :(

      Usuń
  4. rewelacyjny set, super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne szorty :) Bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się sandałki bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już mówiłam bardzo podoba mi się Twój styl i to jak prezentujesz się na zdjęciach.
    Odkryłam Cię na modnejpolce - teraz będę zaglądać na bloga, którego także dodaje do obserowowanych :)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw bransoletek jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu sie ludzie smieja z tych butow bo sa swietne :) W ogole caly look swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie zapraszam !!
    http://allegro.pl/koturny-panterka-leopard-wedges-38-warto-i2349644359.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :) bluzka jest extra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się wszystko podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się okulary i żebym sama nie zakupiła w Biedronce kilku innych par to nie uwierzyłabym, że masz je właśnie stamtąd. :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny zestaw ;) Uwielbiam tak na rockowo ;D Bransoletki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna rockowa stylizacja!
    śliczna dziewczyna z Ciebie, z przyjemnością dołączam do obserwujących,
    pozdrawiam, besitos!

    OdpowiedzUsuń
  16. Loook genialny w klasycznych kolorach wiec jak najbardziej LUBIE DO TEGO - masz piekne dlugie wlosy i fajna figure ... dolanczam do GRONA OBSERWOWANYCH :)

    OdpowiedzUsuń
  17. szorty i bluzka cudne a sandałki mega fajnie sie prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzka świetna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi sie twoja stylizacja <3

    Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, I check your new stuff like every week. Your story-telling style is awesome, keep
    doing what you're doing!

    Here is my site; torby dla pań (http://torby-damskie.fuzjaseo.pl)

    OdpowiedzUsuń