poniedziałek, 14 maja 2012

Metalic




Martensy, legginsy, srebrna koszula i oversizowy t-shirt – to zestawienie, które zdecydowanie bardzo lubię, bo nadaje się zarówno na codzień jak i wieczorne wyjście ze znajomymi.
Muszę jednak przyznać,  że są osoby, które uważają, że jestem troszkę za stara na tego typu stylizacje :)(Dla tych którzy nie wiedzą  w tym roku kończę 25 lat) a ja po prostu  lubię czasami się troszkę odmłodzić :) haha!!!
Ale dziewczyny  szczerze… wyglądam aż tak młodo, by w sklepie prosić mnie o dowód osobisty???!!! Nie wiem jak Was, ale mnie wyjątkowo drażnią takie sytuacje, a zdarzyło się to już kilka razy kupując alkohol i nie tylko…
Nie tak dawno w lotto była dość duża kumulacja. Zatrzymałam się więc z  chłopakiem pod jednym z marketów. Weszłam do środka, wypełniłam kupon na stoisku kolportera, po czym podałam  go ekspedientce. Ta jednak przyglądając mi się uważnie burknęła:  „poproszę dowód osobisty” . Pomyślałam o fuck!!! od kiedy wysyłając lotka trzeba być pełnoletnim!!!!! Dyskretnie odwróciłam się sprawdzając czy nie ma jakich świadków tego żałosnego przedstawienia.  Niestety zdążyła się już za mną ustawić dość spora kolejka. Ze złości przygryzłam wargi i perfidnie rzuciłam jej dowód na ladę. Wzięła go do ręki, zrobiła wielkieeee oczy i rzekła : „naprawdę bardzo młodo pani wygląda”.  Ja natomiast robiąc moją mega wyniosłą, naburmuszoną minę, pomyślałam „ale obciach”!!!,  Zapłaciłam i wkurzona  skierowałam się  w stronę wyjścia , gdzie czekał już na mnie mój mężczyzna skręcający się ze śmiechu :) Rozbawiony skwitował całą sytuację słowami „no chodź już moja mała gówniaro”:) Następnie chwycił mnie za rękę, po czym oboje wybuchliśmy śmiechem :)

Wniosek: każda stylizacja ma swoje plusy i  minusy.  Jednak jeśli chcąc uniknąć takich sytuacji jak powyższa, miałabym non stop chodzić wycackana na obcasach i wymalowana jak pisanka, to wiecie co – „Dziękuję bardzo” !!!! wolę już użerać się z upierdliwymi ekspedientkami :)












legginsy - Stradivarius 
buty - Dr. Martens
koszula - sh
bluzka - no name
torebka - no name
pierścionki, srebrne bransoletki - Taxor
bransoletki - NY, no name

50 komentarzy:

  1. demn, świetny zestaw! lubię takie na ostro ;D

    w ogóle to fajny blog, więc obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! i super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes genialna.Zapiszę sobie to zdjęcie i będę do niego wracać za każdym razem, gdy znowu przyjdzie mi do głowy głupi pomysł obcięcia włosów ;P Polączenie jest świetne.Bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś zmienić podejście. to dobrze, że proszę o dowód skoro wydaje im się, że jesteś młodsza niż w rzeczywistości - traktuj to jako komplement :)

    Stylizacja - bardzo fajna. Legginsy są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmień podejście - ludzie mają Cię za młodsza niż jesteś - traktuj to jako komplement :)

    Świetne legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe według mnie to za bardzo bierzesz to do siebie. Zamiast się cieszyć, ze wyglądasz młodziutko, a nie staro za przeproszeniem to Ty się bulwersujesz.:) Ja bym podeszła do tego bardziej na luzie. ja mam 19 dopiero, ale liczę się z tym, ze w każdej chwili mogą prosić o dowód. Czasem po prostu muszą to zrobić i posprawdzać jak jest np.szef/szefowa albo po prostu, gdy ktoś budzi ich wątpliwości. takie jest prawo i trzeba się z tym pogodzić. A Ty jesteś śliczna i nie przejmuj się jakimiś babsztylami!:)

    Super wyglądasz, zazdroszczę Ci tych nóg!
    Na zdjęciu Twoja siostra? Również fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe masz rację :) po części traktuję to jako komplement, ale częściej mnie denerwują takie sytuacje :) bo jednak mam już swoje lata, a ludzie traktują mnie jak gówniarę :) A najlepsze jest to, że jak byłam młodsza to takie sytuacje się nie zdarzały :D

      a na zdjęciu siostra Kamila http://bunny-is-funny.blogspot.com/ :D

      Usuń
  7. nic dodać nic ująć. Świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. rajuuuusiu jakie włosy <3
    wpadnij do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. MEGA wyglądasz! A co do pytania o dowód- wiesz co, lepiej w tę stronę, niż mieć 13 lat, odpicować się na super dziunię i 10 lat później wyglądać na trzydziechę :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny print na tiszercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też strasznie młodo wyglądam:P wszyscy mówią, że wyglądam na 15-16 lat a mam 20... ale już się do tego przyzwyczaiłam bo przecież jak każdy będzie już stary i brzydki to my będziemy cały czas piękne i młode :D
    co do stylizacji to jest bardzo fajna! też mam te legginsy ale chociaż kupiłam xs to są na mnie za duże(a zawsze nosze s lub m)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie nie wyglądasz na 25 lat ale akurat to plus ,a nie minus według mnie:):) To pewnie dlatego że masz bardzo łądną buzię;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie żartuj że się przejmujesz takimi rzeczami - ja chce jak najdłużej wyglądać młodo i nie obrażam się nigdy jak chcą ode mnie dowód. a co to z stylizacji to wcale nie jest ona aż tak młodzieżowa, myślę, że w sam raz :) świetne legginsy, buty i marynarka! klimat rewelacja! trzeba jak najdłużej się da chodzić w trampkach i bluzach! bo potem to już nie wiadomo co będzie...

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz koszulka i legginsy są super :) wpadaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahaha powiem Ci ze myslałam ze masz ok 19-20 lat haha bardzo młodo wygladasz i jestes bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej! mam dokładnie ten sam problem! Też będę kończyć 25lat, a pytania o dowód zdarzają się dość często :/ co do zestawu to bardzo mi się podoba. I do tego uważam, że jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądasz w takiej stylizacji. Zazdroszczę włosów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. moim zdaniem wyglądasz genialnie! legginsy są ekstra. :)
    +uwielbiam Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra stylizacja :)
    W super klimacie!

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny świetny zestaw! Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście zestawienie super;) Chociaż ja jakoś nie potrafię na takie odważne leginsy się odważyć:D (jak to brzmi;P).
    Mi też dają mniej lat, co jest irytujące, bo w dzieciństwie zawsze dawali mi więcej niż miałam ze względu na wysoki wzrost;P
    Ale łagodne rysy i no-make up robi swoje;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziewczynka z ostatniego zdjęcia wygląda przeuroczo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. czym ty sie przejmujesz :P
    chyba dobrze ze wyglądasz młodo :DD

    OdpowiedzUsuń
  24. Srebrne legginsy są kozackie ;0
    A wyglądasz faktycznie młodziutko, co powinno cię raczej cieszyć, nie martwić i wkurzać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również bardzo lubię takie zestawienia, a Ty wyglądasz świetnie, to zdecydowanie Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz szałowo!!!! leggi są boskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja. Masz prześliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  28. każda część stroju mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  29. legginsy świetne!!!! całość bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja!!

    obserwujemy?
    http://maggie-fashion.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. legginsy są rewelacyjne, cały zestaw na 5+ , lubię tego typu stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chic an dstylish! follow each other darling? Kisses

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne włosy masz :) + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja! Wyglądasz młodo i owszem, ubieraj się tak jak masz ochotę i jak czujesz, bo idzie Ci to świetnie. ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne połączenie! Legginsy są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz, cała stylizacja jest w moim klimacie i ze smakiem ;) świetne zdjęcia, pozdrawiam 3maj się :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Alicjo, urzekła mnie Twoja historia! Hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialne legginsy! ogólnie cała stylizacja na 5+! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz ślicznie, zazdroszczę :)
    Rzeczywiście wyglądasz dosyć młodo, nie przypuszczałabym, że masz 25 lat ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi cały czas dają 16lat mimo, że mam 22 i jakoś mi to nie przeszkadza:P Zawsze się uśmiecham ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lepiej jak uważają Cię za młodszą. Wolisz żeby się pytali czy już jesteś po menopauzie? Mi raz babka w sklepie nie chciała sprzedać fajek. Byłam ubrana na sportowo daję jej dowód (to było parę miesięcy po moich 18 urodzinach.) daję jej dowód. Ona patrzy w ten dowód i patrzy po czasie się pyta czy to mój dowód. Ja odpowiedziałam, że tak. To ta się mnie pyta ile mam zrostu jaki kolor oczu itd. W końcu sprzedała mi te fajki. Oczywiście fajki były dla kumpeli, która jest w tym wieku co ja tylko dowodu jeszcze nie miała.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne legginsy. Też chcę takie ! A kupione w tym roku ? Bo jak tak to może jeszcze będą te cudeńka < 333 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 miesiące temu na wyprzedaży, i choć nie byłam do końca do nich przekonana, to jednak się skusiłam bo kosztowały zaledwie 19,90.

      Usuń
    2. To na wyprzedażach zimowych? ; (( Łee to już nie będzie ich a takie są piękne, normalnie zakochałam się w nich <33 Daj mi jee ! :D

      Usuń
  43. świetne połączenie, masz gust! lubię cię za to już ;)sam noszę martensy.

    OdpowiedzUsuń