czwartek, 10 maja 2012

Koralowa mini :)


Hej :)
Przepraszam za przerwę w blogowaniu, ale nie dość, że alergia nie dawała mi spokoju,  to na domiar złego zaatakował mnie wirus grypy żołądkowej :( 
Tak więc strzeżcie się dziewczyny bo teraz ponoć panuje epidemia tego świństwa!



W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam koralowo – pomarańczową spódniczkę, kobaltową bluzkę oraz koturny w tym samym kolorze. Stylizację uzupełniłam afrykańskim naszyjnikiem i kopertówką w panterkę. 
Zestawienie jest dość dziwaczne, lecz przypadło mi do gustu:)













spódnica - H&M
bluzka - sklep Stylio
kopertówka - Atmosphere
naszyjnik - Egipt






Zapraszam na blogi moich sióstr :)


Ann
http://ann-tuan.blogspot.com/


Kamili
http://bunny-is-funny.blogspot.com/


36 komentarzy:

  1. Super naszyjnik! :)
    i te nogiiiii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz prześlicznie!:)
    a włosów zazdroooszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szanowna Alissann masz śliczny profil! Zestawienie ładnie - kolorowe:D A grypa żołądkowa musiała przywędrować z Krakowa, bo u nas była epidemia z miesiąc temu:D
    Czytam / przeglądam Twojego bloga od jakiegoś czasu i zdjęcia masz naprawdę fajne:D! Estetyczne, itd, bo teraz tyle 'chłamu':P
    Tak więc powodzenia:):)
    I pozdrawiam,

    Linda

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie, bardzo podoba mi się to kolorystyczne zestawienie! :) Zresztą jesteś tak piękna, że w każdym looku mi się podobasz. Aaa.. i oczywiście najważniejsze, że wróciłaś do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne i jestes bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory! Genialne połączenie ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo miałem też tego wirusa xd :)
    Męczyłem się ale już jest dobrze, jakaś epidemia i to na serio a stylizacja w fajnych kolorkach ;p
    http://modefriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest świetna :))

    Obserwujemy i zapraszamy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny zestaw! ta spódniczka jest przeuroczaa! i lakier na paznokciach bardzo fajny.. co to, jasna mięta?

    OdpowiedzUsuń
  10. w ogóle sietny blog, więc obserwujęęę ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja!!! Wszystko idelane :) Zakochałam się w spódniczce ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyglądasz;) spódniczka mnie oczarowała;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że choróbsko dorywa coraz to większą ilość osób ;) Stylizacja jest świetna...

    OdpowiedzUsuń
  14. super kolory, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :) spódnica jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyletniła nam się koleżanka. pięknie wyglądasz1

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny naszyjnik, bardzo oryginalny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. super naszyjnik i torebka:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zestawienie. Moze zmienilabym tylko ten naszyjnik. Ale ogolem super!

    OdpowiedzUsuń
  21. a i dolaczam do grona obesrwujacych :) i zapraszam tez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie! Nie martw się, że coś nie pasuje, bo bardzo pasuje :)
    A połączenie kolorków świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I jeszcze muszę napisać, że masz śliczną twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw.
    Cudowne kolory.
    Świetna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz, dobrze, że choróbsko Cie już odpuściło :*

    OdpowiedzUsuń
  26. figurę to masz idealną :)
    spódniczka świetna i pasuje do tego topu :) zwłaszcza połączenie kolorystyczne mi się podoba :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń