wtorek, 29 maja 2012

w górach...

Hej :)

W dzisiejszym poście postanowiłam nie skupiać się tylko i wyłącznie na outficie, ale i na krajobrazie, który otacza mnie na co dzień :) 
Mieszkam na południu Polski, niedaleko Żywca, gdzie z każdej strony otaczają nas góry.  Nasze rejony, czyli Żywiecczyznę zamieszkuje grupa Górali Żywieckich -można więc powiedzieć, że jestem góraleczką :) 
Góry, piękne lasy, czyste rzeki i strumienie, cisza, spokój oraz świeże, górskie powietrze to zalety moich rodzinnych stron. Jeśli nie byłyście jeszcze na Żywiecczyźnie, to gorąco Was zachęcam do wypoczynku w tym regionie :) A widoki na poniższych zdjęciach ocieńcie same :)

















Buty - stylowe butki
szorty - no name
torebka - sh
bluzka - sh
bransoletki - Romantica
melonik -H&M

39 komentarzy:

  1. Po prostu CUDOWNIE!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie(trwa giveaway z Oasap!)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja;0 koszula i bransoletki są cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie widoki i stylizacja! więcej takich chce!

    OdpowiedzUsuń
  4. widoki piękne!!! a Ty zgrabniara!!! super nogi i figura, te szorty bardzo fajnie na Tobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look! zazdroszczę miejsca, w którym mieszkasz; )


    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. widząc tytuł spodziewałam się kwiecistych chust i czerwonych korali. ; o chociaż kocham folklor to to co widzę podoba mi się znacznie bardziej. Całość jest boska! Widoki oczywiście też. ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne widoki! A Ty wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa wyglądasz świetnie! te widoki - mega na tak !

    http://joanswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie, tak delikatnie i dziewczęco, ale za sprawą litów zestaw nabiera troche bardziej odwaznego, seksownego wyrazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes bardzo ładna :) swietne zdjecia a spodenki mi sie strasznie podobaja;)

    OdpowiedzUsuń
  11. PIęknie i jeszcze to tlo do zdjec no idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne krajobrazy! Jescze nie byłam w górach, ale na pewno je odwiedzę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście przepiękne miejsce :) A taka koszulę z chęcią bym sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku ale Ty jesteś piękna:) Jaka figura!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia, świetny krajobraz :D fajan stylizacje i super NOGIIII :OOOO :DDD
    Jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz:) Ten melonik jest cudny! A krajobrazy bardzo mi bliskie- jestem z małopolski, a miejscowość z której pochodzę otoczona jest górami:) Studiując w mieście cały czas tęsknie własnie za tym opisanym przez Ciebie spokojem i ciszą:) Bardzo fajny blog:) Dodaje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. jestess taka "delikatna " swietnie kaponujesz sie na Gorskim krajobrazie !!! no i koszulka ciekawy fason ma :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie Ty masz długie nogi! ;o Wspaniale wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz Mega Cudownie!!!! Jak Ja Ci zazdroszczę włosów!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne dodatki. tworzą całość.
    a nogiiii to masz piękne

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaaa ale masz cudne nogi! :)) Do nieba! Fajny zestaw i cudne buty!

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz zjawiskowo! Po pierwsze zazdroszczę figury (nóg!), po drugie genialna koszula, a po trzecie przecudowne lity <3
    Zazdroszczę również widoków :))

    OdpowiedzUsuń
  23. o jak miło, ja dużo spędzam czasu w Bielsku - Białej , organizuję tam też różne eventy modowe o których możesz dowiedzieć się na moim blogu. Niedługo planuję spotkanie blogerek. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale jesteś piękna! świetne zdjęcia :)
    bardzo fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale wyglądasz! świetna figura i super outlook!

    Bardzo podoba mi się Twój blog i dołączam do obserwujących! Gorąco zapraszam do odiwedzenia mojego bloga.

    malamajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja droga jakiego obiektywu używasz? Wyglądasz fenomenalnie, koszula w stylu retro, szorty, wysokie buty i ten melonik;) A widoki przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAMRON AF55-200mm F/4-5.6 LD MACRO :)

      Usuń
  27. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu. Wyglądasz świetnie. Cudowny krajobraz. *_*

    OBSERWUJĘ i zapraszam do siebie: www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodenki! <3 Śliczne. Jeśli lubisz koszule to zapraszam ;) http://moda.allegro.pl/pudrowa-koszula-rozowa-cwieki-diy-i2385469263.html

    OdpowiedzUsuń
  29. o, moje strony, Beskid mały i żywiecki:) Bielsko-Biała bliska sercu:) dobrze było na ATH studiować;D

    całość bardzo, bardzo, melonik i torba dodają retro smaku lekko retro smaku, a koszula urocza :)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  30. Można wiedzieć gdzie dokładniej były robione te zdjęcia? Sama mieszkam w Żywcu i bardzo mi się podoba ta miejscówka ^-^

    OdpowiedzUsuń
  31. koszulę masz niesamowitą :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne spodenki ;)
    Rowiez pochodze z Żywiecczyzny wiec potwierdzam fakt iz jest tu pieknie <3!

    OdpowiedzUsuń