środa, 2 maja 2012

fashion on the tree ;)


Hej
Mam nadzieje, że majówka mija wam równie przyjemnie jak mi ;)
Dzisiaj sesja prosto z drzewa :D 
Wiem, wiem do tej stylizacji bardziej pasowałyby brązowe sandałki. Niestety wszystkie z tamtego sezonu zdarłam na tyle, że nie nadają się do użytku. Pora mi więc wyruszyć do sklepu w poszukiwaniu nowych :)
Moje kochane życzę Wam udanej majówki  ;) 
buziaki :*









bluzka - dorothy perkins
szorty - no name
pasek - no name
torebka -sh
tenisówki - bazarek
bransoletki - H&M, bazarek
pierścionek - H&M

39 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz!
    Nie przepadam za takimi bransoletkami, ale ty je świetnie połączyłaś :))

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no świetny outfit. I bardzo ładne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pierścionek- listki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja i tło doskonałe!
    http://modefriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia, sceneria i zestaw !;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe kto robił zdj.?;>
    Pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kto robił zdjęcia? ;>
    Pięknie!.<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, bardzo fajna torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely outfit !!


    http://stylary.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz bosko;) zdjęcia są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne szorty i rewelka koszulka!!!
    przefajnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz rewelacyjnie! dodatkowo mega udana sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak prosto a tak pieknie! no i ciekawe zdjecia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyno jakie Ty masz nogi :) Zestaw świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie wyglądasz, świetna sesja ! i zakochałam się w Twojej bluzce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie zachwycające zdjęcia :) świetny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  19. e tam, trampki też pasują, nadają takiego luzu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super zestaw :)

    zapraszam http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny zestaw :)
    jestem zachwycona Twoimi włosami i nogami!

    OdpowiedzUsuń
  22. mega klimatyczne! bardzo ładnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakbym miała takie długie i zgrabne nogi, to wiecznie chodziłabym w takich spodenkach jak ty <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz na tym drzewie : ) Świetny outfit ! Obserwuję i zachęcam również do obserwacji mojego bloga ! Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ales Ty sliczna! Bluzka boska!

    OdpowiedzUsuń
  26. lepsze sandałki, ale trampki też mega wyglądają ;) bluzka jest boska! I włosy masz świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są te zdjęcia! Ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  28. GENIALNY BLOG:) + zapraszam do obserwowania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chce oglądać Twoje nogi, nogi, nogi, nogi! ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja i zdjęcie świetne :) ale ci zazdroszczę tak długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bluzka cudna, super sesja, piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  32. niesamowicie wyglądasz! bardzmi mi sie podoba tora o koszula!

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczna jest ta nietoperka :) Niesamowicie w niej wyglądasz, zwłaszcza, że ten kolor to ostatnio mój ulubiony. Poza tym świetne masz nogi, shorty i w ogóle podoba mi się cały ten strój :)

    OdpowiedzUsuń