czwartek, 31 maja 2012

31/05


Cześć kochane :)
Dzisiaj razem z Romanticą przygotowałyśmy dla Was weekendową promocję na zakup bransoletek :)
Każda z Was może otrzymać 15% zniżki wpisując przy zamówieniu hasło: INSPIRE ME.
Niektóre z bransoletek,  które oferuje Romantica zaprezentowałam w dzisiejszym outficie.
Osobiście najbardziej podobają mi się bransoletki wykonane z koralu, jak i jaspisowe :)





















spódnica - sh
bluzka - top man :)
torba - sh
buty -F&F
bransoletki - Romantica 






Promocja trwa w dniach 2-3 czerwca 


22 komentarze:

  1. ja nie przepadam za takimi kolorowymi dodatkami : ) ale strasznie podoba mi sie twoj outfit, ta spodnica jest niepowtarzalna : )!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki rzeczywiście przepiękne, a Ty wyglądasz bosko. niby taki prosty outfit, ale jednak robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna macie tam widoki, a twoja kolekcja bransoletek jest imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw :) branoletki mega ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw, ja niestety nie widzę siebie w długich spódnicach...:/
    a bransoletki cudo:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyglądasz, zakochałam się w bransoletkach, mega wyglądają;0 ale miejsce jest genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda taki kolorowy zestaw bransoletek na opalonej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodka spódnica :) i fajnie zestawiona :) cały set gra mi idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorowo, lekko, wygodnie - super!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! piękne zdj :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjecie jest kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz bardzo ładnie i tak radośnie! :))
    bransoletki są fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie, swietne zdjecia

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow genialnie wyglądasz, jestem wprost oczarowana ;-) wszystko świetnie współgra w tej stylizacji. pierwszy raz jestem na Twoim blogu ale na pewno nie ostatni:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?
    You are veryyyy beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  16. t-shirt świetnie dodaje koloru :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja i Ty!
    obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba najlepsza stylizacja, brak słów ;)

    OdpowiedzUsuń