piątek, 25 maja 2012

25/05


Hej :)
Dzisiejszy post może nie wszystkim przypadnie do gustu, ale chciałam poeksperymentować i zrobić sesję w mroczniejszym klimacie. Troszkę znudziły mi się pastelowe stylizacje - co nie znaczy, że z nich zrezygnuje  :)  
W dzisiejszym outficie połączyłam bluzkę z motywem kosmosu z czarną spódnicą i ciężkimi sztybletami.  Jako dodatki wybrałam zwykłą, czarną torebkę oraz bransoletki Romantica :)




h













bluzka - sh
spódnica - no name
sztyblety - no name
bransoletki - Romantica
torebka - no name




Przypominam o konkursie, w którym do wygrania naszyjnik :)


29 komentarzy:

  1. Bluzka z SH? Wow. Połączenie tych elementów stroju jest cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooj, np. mnie bardzo się podoba! :) Fajny klimat i świetny look! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm...fakt :p mi metalówa kojarzy się raczej negatywnie, więc wolę poprzednie zestawienia:p Ale, jest ok:D
    Bluzka - super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo cudowne zdjęcia i cała stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz nieziemsko! sukienka jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega zestaw. :) Zapraszam na pierwsze rozdanie u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze wyglądasz w tej stylizacji! piękna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz w takim mocniejszym zestawieniu, spódnica jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, boskie buty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetną bluzkę udało Ci się w sh upolować! Zestaw perfekcyjnie skomponowany a zdjęcia są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świeny ten zestaw, niby cięzki a jednak ma w sobie to coś <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz niesamowicie, zbieram właśnie szczękę z podłogi - jak zawsze zresztą przy Twoich stylizacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. idealne zdjecia do danej stylizacji... trafiasz w moje serducho :) no i te branzoletki sa coool "

    OdpowiedzUsuń
  15. so pretty!


    p.s. I'm having a giveaway if you'd like to check it out! :)
    devorelebeaumonstre.com xx

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnie. zdjęcia bardzo ładne a bluzka wymiata <3
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjna stylizacja , nam bardzo się podoba.
    fajnie, że eksperymentujesz ze stylem :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz pięknie a do tego te cudne zdjęcia!
    <3

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy set ! A zdjęcia rzeczywiście są MEGA !! Pozdrawiam i zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie! :)
    Zapraszam do mnie, pojawił się wywiad z blogerką :)
    http://lacipriacompatta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale Ty jesteś pięknaaaa! i zestaw też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale Ty jesteś pięknaaaa! i zestaw też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. spódnica i buty świetne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń