wtorek, 10 kwietnia 2012

Wiosennie


Cześć
Mam dla was smutną wiadomość - Ann postanowiła odejść.
Stwierdziła, że za bardzo się od siebie różnimy i mamy inne spojrzenie na bloga, co za tym idzie postanowiła założyć własnego. W sumie  przykro mi troszkę z tego powodu, bo to Ann namówiła mnie na wspólne blogowanie. W każdym bądź razie blog będzie istniał dalej pod tą samą nazwą i chociaż będę prowadzić go sama, dołożę wszelkich starań by był ciekawy, barwny i sprostał waszym oczekiwaniom. 
Z pewnością blog zyskał wielu obserwatorów dzięki Ann, dlatego też podaję adres jej nowego bloga http://ann-tuan.blogspot.com zachęcając do śledzenia jej wpisów.
Teraz, gdy na blogu pozostałam sama, z pewnością wprowadzę kilka zmian. W postach nie tylko znajdą się moje stylizacje, ale będę dzielić się z wami również moimi przepisami kulinarnymi, ciekawostkami, inspiracjami i wszystkim tym co uznam za interesujące.

Dzisiejsza stylizacja jest bardzo wiosenna. Zestawiłam kolory pastelowe z karmelowym brązem. Wykorzystałam również mój ulubiony skórzany kuferek, który kupiłam w Egipcie. Bransoletka od Romantica w kolorze miętowym stanowi ciekawy akcent.

W następnym poście zorganizuję konkurs, w którym do wygrania będzie ręcznie robiona bransoletka od Romantica ;)












bluzka- sklep Stylio
spodnie - sklep Stylio
kuferek - Egipt
buty- stylowebutki.pl
bransoletka - Romantica 


20 komentarzy:

  1. Podoba mi się każdy szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalna torba, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buty, super stylizacja ;)
    zapraszam do mnie : glam-stylist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Wy jesteście wszystkie 3 podobne,widać ,że siostry śledząc Wasze blogi :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wgladasz bosko! fantastyczne buty i torba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo prosto a tak fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest bardzo ciekawa i podoba mi się też fakt, iż podałaś adres bloga twojej koleżanki, mimo iż zakończyłyścue współpracę. To świadczy o klasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie. Szczególnie fajna ta bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm in love with your outfit! follow u, follow me back :)?
    unknownlooks.blogspot.com
    XXX

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne buty ! Zapraszam do mnie www.kosmodo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy poprzedni komentarz się dodał, bo nie byłam zalogowana na bloggerze. :)
    Tak czy siak - świetna stylizacja, jesteś przepiękną kobietą! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna torebka, jak i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie wyglądasz, bransoletka jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz! Wszystko mnie zauroczyło w tym zestawie :)

    Pozdrawiam serdecznie!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń