czwartek, 26 kwietnia 2012

Kobaltowa w cętki ;)


Na dworze przyjemnie, cieplutko, aż chce się pstrykać zdjęcia! Przy takiej temperaturze można sobie pozwolić na zwiewne, letnie ciuszki ;)W dzisiejszej  stylizacji połączyłam więc chabrową sukienkę z motywem zwierzęcym z mocno neonowymi, różowymi szpilkami. Zestawienie to jest dość odważne, dlatego też stonowałam go klasycznymi dodatkami  oraz delikatnym makijażem ;)

A żeby Was zdenerwować moje Kochane dodam, że wszystkie te rzeczy wygrzebałam w SH :P











sukienka - sh (Atmosphere)
buty - sh (Atmosphere)
torebka - sh
bransoletka - bazar w Paryżu

49 komentarzy:

  1. Wow, sukienka niesamowita. Zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Wypatrzyłam ją w showroomie na Fashion Weeku. Nie do końca pasuje do mojego stylu, ale wizualnie mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest mega! ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci ślicznie! ♥
    Jeżeli chodzi o ten look, to już na Modnej Polce się zachwycałam, nie miałam zbytnio czasu, żeby wejść tutaj, ale teraz jestem! :) Wiesz, nie lubię Cię przez to, że takie świetne rzeczy znajdujesz w ciuszkach, choć mi też raz za czas się udaje! :) Poza tym całym sercem kocham Twoje włosy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. nice outfit :):) you are so pretty :) i'm following you, visit my blog if you want :)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje (;
    Na swoje włosy też nie masz co narzekac, swietne są <3 / N

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka, co mi wysłałaś jest bombowa o.O !
    + Nie ma to jak się ekstra ubrać w SH ! W życiu bym nie pomyślała,że to właśnie tam wyszperałaś swoj outfit. Ale w końcu nie sztuką jest ubrać się dobrze mając kupę kasy, ale właśnie ze skromnymi funduszami i wyglądać olśniewająco! Tak jak Ty w tym poście <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka!! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boze, jaka masz piekna pogode! U mnie leje! Przesliczna kobaltowa sukienka, w ogole uwazam, ze kobalt to bardzo twarzowy kolor,
    twoja jest nie tylko twarzowa, ale i seksowna, swietnie wyglada tez zameczek z tylu!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznotka:) I do tego ze świetnym gustem;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny minimalistyczny set :))

    OdpowiedzUsuń
  12. z taka figura mozna sobie pozwolic na taka stylizacje ;) swietna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak, dzisiejsza pogoda wyjątkowo nas rozpieszczała ;) Świetny zestaw, który jest potwierdzeniem mojej tezy, że najlepsze rzeczy znajduje się w second handach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne nogi i włosy! Ale jak tak patrzę to wydaje mi się, że sukienka powinna być ciut dłuższa :(

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. KOchana wyglądasz nieziemsko!!! Rewelacyjnie!!!! Cudownie!!! Prześlicznie!!! A nogi masz do samego nieba!!!! Tylko pozazdrościć takief figury!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka :) i do tego te buciki, fantastycznie :)
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowną sukienkę udało Ci się "upolować":)
    widoki za Tobą piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi sie sukienka a jeszcze bardziej Twoje włosy ;)

    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. szczęściara! u mnie z sh jest bardzo kiepsko ! eh...

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne rzeczy kupujesz w sh :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Super.:)
    Zapraszam Ciebie i innych do mnie na nową notkę.:D

    OdpowiedzUsuń
  23. ale jestes piekna ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka jest genialna!!! a Ty bardzo zgrabna :)

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się, że odkryłaś jedynie nogi, a dekolt i ramiona pozostały zasłonięte. wyszło seksownie, ale z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepraszam, ale muszę to napisać: ale widok za Tobą wow! w sensie, że górki - daaawno nie byłam:) :D
    Sukienka śliczna, też bym chciała takie second handy z perełkami mieć u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog! mam szczęście że tu trafiłam bo Twoje stylizacje są inspirujące i ciekawe, pozdrawiam i oczywiście obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka piękna!!!!! I taka smutna...

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka <3
    _______________________________
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    Jutro nowy post <3
    -A

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie zdenerwowałaś, ale na pewno zbudziłaś podziw. Przynajmniej u mnie, osoby, która w sh szukać nie potrafi. Zwłaszcza tak świetnych rzeczy jak Twoja sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz szczęście! gdybym ja znalazła taką sukienke u mnie w sh to chyba tanczylabym ze szczęscia! a jaka cudowana torebka! niemozliwe to jest! :D
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Setki ludzi mówią,że jestem mistrzem mowy,a tu chce po prostu milczeć i patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam ten zestaw! sukienka jest piękna, tak samo jak i Ty :)
    może masz ochotę się poobserwować? Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowna sukienka idealnie pasuje do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, wszystko w sh ;o zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. noogi! <3
    fashionofglasses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Others need to lose weight, dieting supplements is almost a
    necessity despite our best efforts to insulate them from the self-esteem issues that often
    accompany obesity. I got my body fat down to about 11%, which is
    a bigger version of what is fed to the child, then what about an obese teen?



    Feel free to surf to my web blog ... rv rental new zealand

    OdpowiedzUsuń
  38. Living with a proper diet rather than dieting is hard is understandably tough at times.
    His protocol called for daily HCG shots injected in addition to these physiological factors, some misunderstandings
    and habits in dieting is hard can also lead to iron-deficiency anemia.


    Feel free to surf to my homepage; neutrogena mineral powder []

    OdpowiedzUsuń