poniedziałek, 23 kwietnia 2012

HOT


Kilka tygodni temu, wysłałam moje zdjęcie do magazynu HOT moda&shopping, który zorganizował konkurs na najlepsze stylizacje w trzech kategoriach – metalic, kolory oraz lata 60’.  Zdjęcia wybierał i oceniał Marcin Paprocki.  Tak się złożyło, że wśród siedmiu stylizacji, które wybrał znalazła się również moja. Było to dla mnie bardzo miłe zaskoczenie, tym bardziej, że zostałam oceniona 10/10 :D Bardzo mnie dowartościowała ta ocena :) Zachęcam więc Was do wzięcia udziału w konkursie ;) Być może i Wy za miesiąc znajdziecie swoje zdjęcie w gazecie :D

W tym sezonie obok delikatnych pasteli modne są również żywe, nasycone kolory. Można je łączyć zarówno ze stonowanymi barwami,  jak i bardzo intensywnymi innymi kolorami – co właśnie zaprezentowałam w poniższej stylizacji.  Róż połączyłam z nasyconą żółcią, dodatki natomiast wybrałam w delikatnym, miętowym kolorze.









spódnica -sh
bluzka -sh
kopertówka - sh
bransoletka - Romantica
buty - Deezee




37 komentarzy:

  1. Gratuluje, ślicznie wyglądałaś.
    Dzisiejszy zestaw również świetny. Piękna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję !
    pięknie wyglądasz, świetna spódnica, torba i buty .. zazdroszczę że znajdujesz w sh takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! I oczywiśćie śliczny outfit. Takie piękne żywe kolory. Do twarzy ci w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę gazetę. Gratuluję!! :)) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ Ty masz nogi! ślicznie wyglądasz :) i te buty z DeeZee <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, kurde, ale super! :) Gratulujęęę! :* Masz świetną spódnicę, najchętniej bym Ci ją ukradła! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa Dziewczyny, jaki macie aparat? :) Własnie planuję niedługo jakiś zakupić, a Wasze zdjęcia są fajne, bardzo dobrej jakości i ostre. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie kolorów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje! świetny zestaw zarówno ten z gazety jak i dzisiejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przerabiałaś jakoś te spodniczke? Wyglada cudnie i gratuluje oczywiscie wygrania konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wcześniej miała klasyczny krój ;)

      Usuń
  11. świetne zdjęcie tam wysłałaś :)
    a Twój dzisiejszy outfit jest rewelacyjny :) zazdroszczę figury! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! :)
    Spódnica jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Boski outfit w HOT no i ten również. Jak zobaczyłam,że tyle rzeczy z SH to aż się za głowę złapałam !

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, przepiękna spódnica! krój i ten kolor! ochy achy, i z tymi butami wygląda cuuudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw jest świetny a ty wyglądasz cudownie!!! I oczywiście gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyróżnienia, przepiękna stylizacja, wyglądasz mega stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże wyglądasz niesamowicie, kolory są cudowne i w ogóle wszystko jest super;0 Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Należało Ci się 10/10:D
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic dziwnego że wybrali Twoje zdjęcie bo na prawdę robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nic dziwnego, że dostałaś najwyższą notę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczna spódnica :)kolorystyka zestawu świetna - bardzo mi się podoba :) a połączenie pastelowych dodatków z neonowymi kolorami - genialne, takie połązenia uwielbiam!!!

    Pozdrawiam!!!
    http://memorable-nicnadzwyczajnego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzka spódnica to świetne perełki z SH :)
    Spódnice przerabiałaś czy już taka była?
    Wbijaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory! Naprawdę świetnie prezentujesz się w takim wydaniu, cała stylizacja jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne buty!

    Zapraszam do siebie!
    http://diy-lina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz, naprawdę mnie powaliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. You look so pretty!!!!! nice blog!!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  27. alez jestes sliczna i masz taloe dluuugie nogi! napatrzec sie nie moge! a i obie stylizacje sa mistrzowskie! xx

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz - spódnica ma genialny krój i kolor! ładne nogi :) tez chcę takie! zdecydowanie obserwuję twój blog :)

    OdpowiedzUsuń