czwartek, 19 kwietnia 2012

brick color + wyniki konkursu


Muszę przyznać, że kolor ceglany jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych. Dlatego też w mojej garderobie nie obeszło się bez ceglanych spodni, bluzek, apaszek oraz różnych dodatków. 
Jak już zauważyłyście, uwielbiam również gwieździste motywy- tak więc i w tej stylizacji ich nie zabrakło. 
Natomiast brązowa torebka z frędzlami  jest ostatnio rzeczą, z którą się nie rozstaje. Zakładam ją praktycznie do wszystkiego, ponieważ potrafi nadać każdej stylizacji rockowego charakteru ;)





 







spodnie - sklep Stylio
sweterek - sklep Stylio
torebka - sklep Stylio
buty- Stylowe butki
skórzany pasek - no name


Już niebawem kolejny konkurs :D

32 komentarze:

  1. świetna stylizacja, faktycznie- torebka bardzo uniwersalna i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciezcy;)
    wygladasz cudnie;)
    pierwsze zdjeci mi sie baardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz :)
    Bardzo się cieszę z wygranej, ale mi się poszczęściło, już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz, bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz rewelacyjna torba :)
    Jak pesymistka to robi, ze wszystkie rozdania wygrywa ? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny outfit
    Gartuluję zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite! :) Ja jakoś nieszczególnie przepadam za ceglanym, ale patrząc na Ciebie w tych spodniach chyba zmieniłam zdanie. Świetny look, uwielbiam Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie mi się podobają, ale czy nie mają takiego materiału jak treginsy?
    W sumie jakoś nie szaleje za gwiazdkami, bardziej za kokardkami, ale Ty tak uroczo wyglądasz w tym sweterku ~!~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coś zbliżonego do treginsów ;)

      Usuń
  9. Świetnie to wygląda! I masz bardzo piękne włosy <3 chciałabym takie!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw;) spodnie i koturny są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz swietna figure!Trudno oderwac wzrok od Twoich nog;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwie się, że szalejesz za kolorem cegły, bo służy ci :)
    Niestety za gwiazdkami nie przepadam, ale wszystko inne bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne spodnie ! Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam i zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie wygladasz! swietny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjnie wyglądasz! i zazdroszczę nóg!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tap model tap tap model! :) sis :**

    OdpowiedzUsuń
  17. mam identyczny lakier do paznokci;-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz :) sweterek jest boski :) wbijaj do mnie :) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba. Wszystko świetnie pasuje. Bardzo mi się podoba en gwieździsty sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również lubię ten kolor, szczególnie w swetrach, ale Twoje spodnie są genialnie! Wyglądasz prześlicznie :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the all look =)

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz śliczną buzię :) zestaw też jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. b.fajnie buty<3
    Zapraszam do mnie: of-tribe.blogspot.com
    odwzajemniam obserwowanie ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękna jesteś , jeeej ! włosy , figura, napatrzyć się nie mogę o,o

    + obserwuję, liczę na to samo :d
    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  25. 'Natomiast brązowa torebka z frędzlami jest ostatnio rzeczą, z którą się nie rozstaje' radzę przemyśleć sens tego zdania :) fajny outfit.

    OdpowiedzUsuń