piątek, 23 marca 2012

23/03


Hej! U nas wiosna na całego. Dzisiaj było tak cieplutko, że mogłam sobie pozwolić na lekkie roznegliżowanie ;) robiąc sesję na szybkości, podczas przerwy w pracy ;) Dzisiejsza stylizacja jest dość młodzieżowa, a to dlatego, że wciąż czuję się jak nastolatka ;D Rozkloszowaną sukienkę koloru morskiego kupiłam już jakiś czas temu. Zazwyczaj nosiłam ją w klasycznych zestawieniach. Tym razem postawiłam na luz i swobodę, zarzucając na nią króciutki, pastelowy t-shirt, kupiony ostatnio w sh.  Całość fajnie skomponowała się z plecakiem, który pożyczyłam sobie od bunny is funny ;)











sukienka - sklep Stylio
t-shirt - sh
plecak - giełda Katowice
bransoletka - no name
opaska, pierścionek - H&M
buty - sh
okulary - allegro
rajstopy - TopShop

Aliss





14 komentarzy:

  1. świetny zestaw, rewelacyjnie wyglądasz!! ;D plecaczek booski <3

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie wyglądasz! super połączyłaś kolory i masz przepiękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aj wygladasz fantastycznie,piekna pogoda,piekne kolory ,piekna Ty , a plecak "to die for" <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, podoba mi się zestawienie kolorów <3

    Jesteś przepiękną dziewczyną, masz bardzo ciekawy typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. Podoba mi się sukienka i plecaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega wiosennie :) cudny kolor lakieru :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory, plecak jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolorki i super rajstopy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, bardzo podobają mi się kolory i połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ; >



    http://live-style20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń