sobota, 31 marca 2012

31/03 dancing in the rain

Hej!
Dzisiejsza pogoda totalnie mnie rozczarowała. Za oknem szaro, buro i deszczowo, aż nie chce się wychodzić z domu. Z reguły weekend spędzam jeżdżąc na rowerze lub spacerując, dzisiaj jednak będę musiała zadowolić się serialami ;) 
W dzisiejszym outficie główną rolę odgrywa oversizowy sweter w kolorze kobaltowym, z naszytymi kokardkami w różnych kolorach. Przebiegają one w pionie, wzdłuż swetra z jednej strony, dzięki czemu zachowana jest klasyczna prostota. Do tego założyłam melonik w kolorze swetra. Nie obeszło się również bez parasola. 
Bransoletkę wykorzystaną w stylizacji dostałam od firmy Romantica, która na swojej stronie na fb organizuje konkurs, w którym do wygrania jest ręcznie robiona bransoletka z kwarcu - polecam. 











sweter - sh
buty - Deezee
bransoletka - Romantica
torebka - sh

Aliss

44 komentarze:

  1. urocze kokardki :D do twarzy Ci w nim , świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękno prostoty - świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fenomenalna uroda! aż deszcz staje się przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy ten sweter! ładny look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda może i rozczarowała, ale Twój zestaw nie :) świetnie!
    http://domi-lapetiterobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci zazdroszczę tego sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz i jesteś bardzo ładną dziewczyną :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz po prostu przesłodko, jak mała dziewczynka na spacerze <3 uwielbiam!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. och jak cudownie:) jestem tu pierwszy raz i jestem zachwycona ! super:) pozdrawiammm

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sweter, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ uroczo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze kokardki. :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie ... Śliczny sweter ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. o rany! jest IDEALNIE! jesteś prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, sweter jest rewelacyjny !! :>

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zachwycona wyglądasz: słodko, kokieteryjnie, kobieco i niezwykle stylowo <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje za odwiedziny u mnie, dzieki czemu odkrylam twoj ciekawy blog :) slicznie wygladasz, piekna kobaltowa sukienka ( sweter), dziewczeco i stylowo zarazem, masz piekne wlosy :) obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz, buty masz cudowne, dodaję do obserwowanych ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś śliczna! Pierwsze zdjęcie to moje ulubione! Zestaw prosty, a efektowny, sweterek super! : ))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo, to super, bardzo cieszę się, że w liście must have się zgadzamy! :)
    Wyglądasz słodko, aaaj bardzo uroczo! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw! sweter jest cudowny:) bardzo podobają mi się też zdjęcia:)
    dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny look ! Lubię Twój sweter i melonik : ) Pozdrawiam serdecznie ! : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem co robi na mnie najwieksze wrazenie,chyba wszystko mi sie mega podoba!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny sweter :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjnie wyglądasz!
    Dodaję do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne lity - zachorwałam na nie ostatnio ech!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten niebieski sweterek jest boski:)a kapelusik idealnie pasuje:)super!

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne włosy, ładne zdjęcia, ale litów nie znoszę :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny blog! Pierwszy raz tutaj jestem, i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś cudowna, piękna twarz i figura plus oryginalny zestaw. Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  31. buty sa przepiekne ! tak samo jak ty :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. pieknie wygladasz <3

    +zmienilam adres bloga wiec jak chcesz widziec moje nowe posty na bierzaco, musisz dodac mnie jeszcze raz do obserwowanych:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie! :) minimalistycznie i tak uroczo! Kokardki prześliczne, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz idealnie! albo prawie idealnie, brakuje mi uśmiechu, ale wybaczam :) + do obserwowanych, bo masz coś ciekawego w swoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  35. sweterek jest świetny.Idealnie na pochmurny dzień, a i przeuroczy kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziewczyno! Ja ty masz piękne włosy!!! Zazdroszczę... I śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń