wtorek, 27 marca 2012

diy shirt & diy ombre :)



     Ile to razy kupiłyśmy coś w sh bo kosztowało grosze, po to tylko, żeby owa rzecz zalegała w szafie i zajmowała miejsce, którego i tak już brakuje (tu dziękujemy za krzesła, fotele i inne meble, które doskonale przejmują rolę szafy gdy ta już się nie domyka :)) Właśnie tak było z moja jeansową koszulą z sh. Nie pamiętam ile kosztowała,  było to prawie 2 lata temu i wtedy robiła ogólny szał, a ja musiałam taką mieć. Nigdy jej nie założyłam bo okazało się, że jej krój totalnie mi nie leży w ramionach. Co zrobić w takiej sytuacji? No chyba musiałam dojrzeć do tej decyzji, bo dopiero niedawno wzięłam za nożyczki i felerne ramiona po prostu wycięłam...Efekt? Jak dla mnie bomba. 
    Druga sprawa. Kolorowe ombre. Nie wiem czy tylko mnie tak bardzo boli fakt, że posiadając czarne włosy (farbowane, nie wiecie pewnie, albo i wiecie (odrosty! ;( ) jestem naturalną jasną blondynką)zrobienie ombre w jakimkolwiek kolorze wymaga użycia największego wroga włosów - rozjaśniacza. Jednak dla wszystkich wielbicielek kolorowych włosów czy tylko końcówek mam małą alternatywę, mianowicie kredki pastelowe. Wybór kolorów jest dowolny - chwyci każdy! Wystarczy rozmoczyć kredkę, wetrzeć we włosy, zawinąć w coś co może się pobrudzić a potem lekko rozczesując wysuszyć suszarka. Efekt jest świetny jednak krótkotrwały i nie radzę zakładać nic jasnego bo włosy mogą 'pylić' :)









koszula - sh + diy
buty - dr. martens
spodnie - jakaś sieciówka w nl
ramoneska - bershka
pierścionek - kappahl


Ann

16 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia:)!
    śliczna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że świetny pomysł z tym wycięciem w koszuli, super to wygląda :) cudowne Martensy!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia i koszula:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie myślałam nad zafarbowaniem włosów, ale odrosty mnie odstraszają.
    Śliczna stylizacja i ładne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mnie też zdarza się kupować "bo tanie i szkoda nie wziąć" ale powoli uczę się z tym walczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz :))) i piękny blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice one :) niezła stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj znam to: kupię bo przecież nie drogie. A potem leży w szafie miesiącami czekając na wyrzucenie albo pomysł na przeróbkę. Z koszulą poszło Ci świetnie. Wycięcia nadały jej charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :)) Super buty i okulary :)

    OdpowiedzUsuń