wtorek, 6 marca 2012

6/03


W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam złote legginsy, które już znacie. Połączyłam je z kremową koszulą oraz moją ulubioną czarną ramoneską. Aby nie było zbyt elegancko, ubrałam niskie buty. Jednak czarne sztyblety mimo, że z całą resztą komponują się świetnie, to w połączeniu ze złotymi legginsami, które nieco pogrubiają nogi, skracają sylwetkę. Tak więc mimo, że w rzeczywistości mam 172cm wzrostu, na dzisiejszych zdjęciach wyglądam na jakieś 155cm ;) Wniosek - jeśli metaliczne legginsy, to buty na obcasie ;)












ramoneska - NY
legginsy - Stradivarius
koszula -sh
torebka - sh
sztyblety skóra - no name
zegarek - no name


Aliss








24 komentarze:

  1. naprawdę świetny zestaw! leggi bardzo mi się podobają i strasznie żałuję, że nie zdecydowałam się na nie podczas wyprzedaży. Fajnie połączyłaś wszystkie elementy i wyszła świetna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. często widzę te legginsy na blogach i muszę przyznać że za każdym razem jeszcze bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Sztyblety, razem z siostrą upolowałyśmy w SH - w stanie idealnym ;)

      Usuń
  4. ramoneska jest z najnowszej kolekcji? jeśli tak to jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zeszłego sezonu. Cena chyba 159zł. Ale New Yorker czasami powtarza fasony, więc może w nowej kolekcji będą podobne ;)

      Usuń
  5. Dałabym ci 160cm co najmniej ;) A legginsy są świetne, zakładałabym je nawet, gdyby skracały mnie o pół metra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look!sztyblety 1st class!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz świetnie :) a włosy masz genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna figura, śliczna buzia i wyjątkowe ciuszki..
    Wyglądasz po prostu fenomenalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się zestawienie białej koszuli z dopasowaną, skórzaną kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. DOSKONALE! jak dla mnie super po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko idealnie!!! Świetny set!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie.
    chciałabym tak wyglądać :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ! Look całkowicie na plus ! Legginsów zazdroszczę <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :)Pierwszy raz tak mi sie podobają te leginsy z płaskimi butami!

    OdpowiedzUsuń
  15. prosto, klasycznie i ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  16. cholernie pasuje do Ciebie ten zestaw, i super w nim wyglądasz!
    tak trzymać :)
    pozdrawiam, nowa obserwatorka bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny zestaw!:) Świetnie wyglądasz, a leginsy są cudowne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja!

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    KONKURS
    KONKURS
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  19. Stunning look!!!I Love you blog!! i follow!!xxoo♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  20. podobają mi się sety z białymi, prostymi koszulami :*

    OdpowiedzUsuń