środa, 21 marca 2012

21/03

Nareszcie mamy wiosnę. Powoli czuję jak budzę się do życia, pomijając inne 'nieblogowe' kwestie, to chociażby moja garderoba nabiera świeżości. Całą zimę nosiłam się w ciemno-burych kolorach, więc dlaczego by w pierwszy dzień wiosny nie założyć śnieżnobiałego swetra? Stał się moją miłością od pierwszego spojrzenia, a gdy tylko go założyłam połączyła nas już nierozerwalna więź :) Szorty to przerobione, jakieś mega wielkie spodnie znalezione w sh, mimo przeróbek dalej są dość luźne przez co dodają mi parę kg, but who cares? :)









sweter, szorty, torebka, zegarek - sh
pasek - vinatage
pierścionki - h&m, new yorker

Ann




zapraszamy do polubienia naszej strony na 


17 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wiosenny outfit - podoba mi się :)
    Czekam na kolejne.
    Pozdrawiam,
    Joanna

    PS. Zapraszam Cię do udziału w konkursie na moim blogu - 100zł do wygrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek faktycznie fajny, bardzo lubię takie looki! ♥ Twoje minki są zabójcze, gdybym była mężczyzną pewnie bym się w Tobie zakochała - słodka minka i drapieżne, panterkowe spodnie, ahh my kobiety! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny outfit. Najbardziej podobają mi się szorty <33

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sądzę, żeby dodawały Ci kilogramów :)
    Czerwona szminka i paznokcie jako podstawa wszechrzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te szorty ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O właśnie taki sweter by mi się przydał. Od dawna szukam biadelo over sizowego swetra, ale coś nie po drodze mi go dorwać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz fantastycznie! bardzo, bardzo podoba mi się takie zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wiosenny zestaw, wszystko idealnie do siebie pasuje , buciki sa megacudne!!! A kolor paznokci i ust jest doskonałym uzupełnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach jak ja uwielbiam takie sweterki!
    i te szorty z pazurem - pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestescie cudowne dziewczyny ,ahhh!

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. super:) przywracasz mi nadzieję w polskie blogi i w SH :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń