sobota, 3 marca 2012

03/03

  Świat oszalał na punkcie fantazyjnych szortów z wysokim stanem i kolorowych włosów. Powoli robi się nam wiosna, a co za tym idzie szykują się generalne porządki w szafach. Właśnie podczas jednego z takich 'przeglądów' znalazłam moje sh-owe szorty, które w tamte wakacje miały tylko jedno wyjście. Wiadomo też, że szorty czuję się najlepiej z krótkim topem lub pół-gorsetem, a wiosenno- letnie outfity z wzorem floral - takie połączenia robią furorę już od zeszłego roku. 
  Wybiegając może za bardzo w przyszłość, bo wiemy, że jedna jaskółka wiosny nie czyni, a gdzie tam dopiero do lata, chciałam Wam pokazać mój (jeszcze) skromy zestawik :) 

inspiracje 

źródło:



mój <3







top - sh
torebka - sh
shorty - sh
                                                                                                Ann

20 komentarzy:

  1. genialnie!!! :)) fajnie to dobrałaś!

    PS wielka fanka SH here ;))

    pozdrowionka

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  2. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierzę, że wszystko z sh!? mega zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubranka- zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zestawy :)

    pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest ten styl ;)
    świetne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę się doczekać +20'C na zewnątrz żeby móc wskoczyć w coś równie przyjemnego!


    zapraszam do mnie dziś trochę o wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój zestaw jest 100 razy fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy ;)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawy :)

    Zapraszam na moją stronę na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

    OdpowiedzUsuń
  11. most of all I like the second outfit on the second picture!
    Great looks!

    http://llkillu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog !
    Proszę pomóż mi rozkręcić mój ;*

    Pozdrawiam !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ohy i ahy na takie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń