wtorek, 21 lutego 2012

21/02

Moda na metaliczne kolory trwa już od dawna, dlatego podczas moich wczorajszych zakupów zaopatrzyłam się w kilka ciuszków odpowiadających tym trendom. Kupiłam złote i srebrne legginsy oraz złotą bluzkę z nadrukami. Wszystkie ciuchy były na przecenach - a przeceny kocham najbardziej ;) W dzisiejszej stylizacji postanowiłam wykorzystać złote legginsy, lecz światło było na tyle niekorzystne, że wydają się być srebrne ;) Wykorzystałam również czarny sweter upolowany ostatnio w sh ;)

Zapraszam do obserwowania naszego bloga.














legginsy - Stradivarius
sweter - sh
bluzka - TopShop
bransoletki - no name
buty - no name

Aliss


29 komentarzy:

  1. wyglądasz świetnie, całośc idealnie trafiła w mój gust. chętnie obserwuję.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny zestaw! masz świetny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestawienie jak najbardziej :DD ale to pierwsze zdjęcie jest szalone :DD ten cień na ścianie, chyba niezamierzony, prześwietnie tu pasuje :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten sweterek! Całość bardzo mi sie podoba! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połączenie, mam takie same legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka Ty jesteś ładna! podobają mi się te legginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. my też mamy takie leginsy, są świetne! i bluzka śliczna :) Pozdrawiamy :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mi sie szalenie podoba pierwsza fota.. ladna z Ciebie dziewczyna i bardzo fajna stylizacja - trafiona !! i gratuluje Day best na stylio :)i obserwuje BLOGA OD dzis :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie ;) Masz piękne włosy ! I te bransoletki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, gratuluję DB na Stylio :> !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Outfit jest świetny, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz w tym zestawie, zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh la la ! ale spojrzenie ! :)
    Ślicznie się to wszystko prezentuje, a legginsy są takie urocze!


    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny zestaw! ja już od dawna obserwuję Was :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz nieziemsko!

    +zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  17. megaaa legginsy i włosy masz supeeer !
    +obserwuje i zapraszam do mnie takze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniale! obserwuję oczywiście!

    zapraszam do siebie

    rebellook.blogspot.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit! Zapraszam serdecznie do siebie =]

    OdpowiedzUsuń
  20. leginsy są świetne, chociaż mi najbardziej podoba się koszulka ;)
    + dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko świetne! bardzo podoba mi się ten outfit i do tego jeszcze jesteś prześliczna ;)
    obserwuję i serdecznie zapraszam do mnie (przed chwilą również dodałam strój z legginsami przeszywanymi metaliczną nitką ;D)
    buziaki :*
    theodisstory

    OdpowiedzUsuń
  22. przypominasz mi Marine :-D
    xo

    OdpowiedzUsuń