środa, 29 lutego 2012

29/02



Metaliczne legginsy, które ostatnio zakupiłam w Stradivariusie świetnie komponują się z jednokolorowymi  luźnymi, dłuższymi t-shirtami. Należy bowiem pamiętać, że jeśli dolna część naszej garderoby mieni się srebrzystym blaskiem, góra powinna być bardziej stonowana. Metaliczne legginsy mają też to do siebie, że troszkę pogrubiają nogi ;) jednak w moim przypadku, przy mojej niedowadze  jest to jedynie na plus ;) Jeżeli chodzi o bluzkę wykorzystaną w stylizacji, postanowiłam dodać jej troszkę dizajnu ;) Poszperałam w garażu i znalazłam srebrną izolacyjną taśmę z której zrobiłam wielki znak X. Osobiście uważam, że strój w ten sposób stał się bardziej wyrazisty.  Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)








legginsy - Stradivarius
t-shirt - New Look
czapka - no name
sweter - no name
buty - no name
biżuteria - NY
torebka - sh
Aliss











24 komentarze:

  1. ŚŁicznie. Wszystko ładnie dopasowane. Fajny pomysł z tym "x"

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tą taśmą, zestaw jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit, bardzo mi się podobasz w tych legginsach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z taśmą całkowicie na plus ! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. no konkret :)
    bardzo mi się podoba, legginsy wyglądają świetnie. i bardzo dobrze Ci w takich metalicznych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Waszego bloga!Każda ze stylizacji jest strzałem w dziesiątkę. Świetny pomysł z taśmą, oryginalny.

    mygreatwish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) wyglądasz świetnie :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wielkim wrażeniem tego zestawu :) Zaczynając od sposobu ozdobienia bluzki (srebrna izolacyjna taśma - co za szalony i zarazem bardzo pozytywny pomysł:)) i tak w Twoim przypadku stanowczo nie ma czego pogrubiać masz rewelacyjne nogi :) a jeśli chodzi o czapkę im zawsze jestem na tak! od dawna jestem fanką wszelkich czap, czapuń czapeczek, co gorsza mam tendencję do noszenia wełniaków nawet latem ;)no i Twoje włosy mmmm to także bardzo ważny 'element'- genialnie ożywiają strój! Wspominałam już, że jestem zachwycona tą stylizacją? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach i oczywiście obserwują :) nie ma to tamto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjnie wyglądasz! Podoba mi się absolutnie wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodaje się do obserwatorów natychmiast, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie leggingsy..
    my też prowadzimy bloga we dwie, zachęcamy do obejrzenia naszego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z taśmą, wszystko wygląda super i do tego piękne nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  14. FENOMENALNE ZDJĘCIA I TE NOOOGIII <3!!! :)

    CIEKAWY BLOG, ZAPRASZAMY DO NAS PO NOWOŚCI + KONKUURS !!

    ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    XOXO GIRL !

    OdpowiedzUsuń
  15. super dodaje ;) i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O! W końcu ktoś z Bielska :D

    Pokochałam Twoje legginsy! Na prawdę świetnie wyglądasz w tym zestawie :)

    Pozdrawiam sąsiadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! świetnie wyglądasz. warto tu wpadać. obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. zawiało stylem prostu z londynu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie masz wymiary? ( wzrost i waga) bo ja mam 160 cm i waże 41 kilogramów i mam gruuuuube uda chociaż koleżanki mówią że mam chude

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 172 cm wzrostu, a ważę 52 kg :)

      Usuń