sobota, 25 lutego 2012

25/02

Zima jest dla mnie totalnie martwym okresem, nie tylko jeśli chodzi o mój nastrój, ale także  w kwestii ubraniowych szaleństw. Wykluczając karnawałowe imprezy, w moich outfitach przeważają stonowane kolory, nie mam ochoty na żadne szaleństwa i kolorystyczne miszmasze. Lubię ubierać się w różne odcienie jednego koloru, zazwyczaj jest to u mnie brąz, beż itd. 
Tak właśnie było i tym razem, żadnych szaleństw J










koszula- sh
futerko - sh
szorty - Stradivarius
pierścionek - NY
buty- Deezee
torebka - sh
Ann










28 komentarzy:

  1. Może bez szaleństw ale i tak pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buty :) świetny strój

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę kamizelki ;) wyglądasz niesamowicie promiennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widocznie zima Ci sprzeyja bo w tej stylizacji wyglądasz szałowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja!:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja :)
    Boskie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit <3

    *
    http://koongaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie. Czerwone usta fajnie wszystko ożywiają.

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze zdjęcia:)
    przepiękne dodatki, naprawdę się zachwyciłam biżuterią.
    ciekawa jestem, czy te buty z deezee są wygodne?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. troszkę zimno, ale za to zestaw piękny!
    100% naturalnych kolorów - aż miło popatrzeć :)
    fantastyczny spodenki, no i buty,buty za tym stylem zawsze będę na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula
    Piękny zestaw i pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://mojehandmade.blog.pl/
    zapraszam jakbyś była zainteresowana :)
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna stylizacja :) bardzo mi sie podoba to futerko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudoo *.*

    http://stracia-tella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję i oczywiście też dodaję!

    rebellook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się :) obsewuje :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś śliczna i masz super makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi miło, że wisior z naszego ostatniego posta tak Ci się spodobał, produkuję je na nieco szerszą skalę także gdybyś chciała wejść w posiadanie - pisz! :)
    pozdrawiam,
    D.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja, uwielbiam takie buty!!!Zamówiłam podobne i czekam na ich przybycie :)
    Świetny blog, fajnie sie czyta a więc OBSERWUJE!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne buty :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń