sobota, 18 lutego 2012

18/02

Motyw gwiazdek lansowany przez D&G na obecny sezon jesienno - zimowy od razu mi się spodobał, jednak odwiedzając różne sieciówki w galeriach nic 'obgwieżdżonego' nie przykuło mojej uwagi na tyle, abym koniecznie chciała mieć to w swojej szafie. Kolekcje się pokończyły, sklepy zaczęły wypełniać się wiosennymi pastelami, a ja zostałam bez swoich gwiazdek. Na pomoc, jak to u mnie zazwyczaj bywa, przyszedł sh, dzięki któremu za całą złotówkę mam swój gwiazdkowy ideał. 










bluzka - sh
spodnie - Stylio Sklep
buty - New Yorker %%
kołnierzyk - diy 

Ann


15 komentarzy:

  1. bluzka sprawia ze sylizacja jest na prawdę ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kołnierzyk <3
    Trafne! dodaje stylizacji klasy i już nikt nie pomyśli, że to bluzka pożyczona od młodszej siostry, kto by pomyślał, że gwiazdki mogą nabrać nowego charakteru :)

    zapraszam do mnie, dziś trochę o kołnierzykach właśnie :) www.najpiekniej.blogspot.com /Ula.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor na ustach :) świetna bluzka;) też mi się udało kupić w sh bluzkę w gwiazdki (wczoraj miałam zestaw z nią) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny kołnierzyk! Sh to jest moje ukochane miejsce ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kołnierzyk świetnie pasuje do tej bluzki ;p A bluzka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaw! loveeeeee your blog
    so much inspiration
    keep posting dear
    you are amazing!

    x

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwyca mnie Twoja bluzka niesłychanie! Boski zestaw! ;)



    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mi tez bardzo podoba sie motyw z gwiazdkami! bardzo fajna stylizacja!:)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetna stylizacja!! Z tym kolnieżykiem genialny pomysł!! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna stylizacja! ...kołnierzyk cudny, idealnie tu pasuje! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń