poniedziałek, 13 lutego 2012

13/02

Duże, oversizowe swetry mają to do siebie, że jeśli mają odpowiednią długość świetnie sprawdzają się jako główna część garderoby. Moja zdobycz z sh, nie dość, że spełnia powyższe, posiada jeszcze obłędną kolorystykę i ciekawy wzór. Od razu wiedziałam, że połączę go z brązem i tu też świetnie sprawdził się kupiony po przecenie kapelusz ze stradivariusa i skórzana kopertówka, której pochodzenie jest mi nieznane, po prostu któregoś dnia wygrzebałam ją w garderobie. Cały zestaw uzupełniłam moimi ulubionymi ostatnio 'litami' i sugerowanym popularnym wzorem YSL, pierścionkiem z KappAhl.











sweter - sh
kapelusz - stradivarius
buty - Stylowe Butki
pierścionek - KappAhl
kopertówka - no name 

Ann

EDIT
Day Best na STYLIO.PL 
:))))))))))))))))))))))))))

19 komentarzy:

  1. Sweter rzeczywiście cudowny. Ogółem wszystko ślicznie, może oprócz litów (bo ma je co druga blogerka)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna stylizacja! :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich modowych poczynań :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja Ci zazdroszczę tego swetra!! :) piękny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter z sh ?! Sliczny jest ! Czemu ja nigdy nic fajnego nie moge znalezc ? ;D.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW OSZALAŁAM GREAT LOOK! XOXO

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter jest po prostu boski! Wzór, kolor, długość. No cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wszystko dobrane. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ty jesteś . na prawdę , amsz taką inną urodę , świetny styl . pewnie nie lubic być do siebie porównywane ,a le jesteś najłaniejsza z waszej trójki. prosze cię więcej postuj, bo lubię twoje styylizacje , i wchodzę na bloga ze względu na twoje outfity

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw:) Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i naturalna dziewczyna z Ciebie :D genialny zestaw i połączenie z tym kapeluszem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny kapelusz! Dodał klasy całemu zestawowi! Sama bardzo bym taki chciała, muszę się rozejrzeć.
    Obserwuję!

    zapraszam najpiekniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały zestaw i piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi sięten blog - jest czym się inspirować :).
    Pozdrawiam www.rozaliasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie kupiłaś buty i jak sie nazywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro. Teraz mam do sprzedania ten sam fason tylko w panterkę http://www.vinted.pl/kobiety/botki/721208-lity-panterka-botki-blog-blogerki-must-have?ch=u.

      Usuń